mads182 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Kan se ut som det "mangler" en sånn ting på skjermkabelen i den delen som skal inn i pcn. Det er hvertfall en mindre enn på den andre skjermkabelen. Jeg kan ikke mye, men kan dette være løsninga? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er normalt at det kan mangle noen pinner i pluggen. Ikke alle pinnene er i bruk, og på noen kabler er pinnene der (frakoplet) og på andre er de der ikke. Vanligvis hvis en pinne er gåen så pleier de ligge klemt flatt ned i bunnen av pluggen. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hmm. Er det noen andre grunner enn skjermkabelen som kan gjøre at denne skjermen ikke fungerer på pcn? Har ingen annen skjermkabel som jeg kan få byttet over nå for å få testa det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Kabelen, pluggene på kabelen, pluggen på skjermkortet og pluggen på skjermen. Noen skjermer har ikke plugg bak. Der går kabelen rett inn i skjermen og er enten loddet rett fast eller sitter i en plugg inne i skjermen. Jeg vil tippe på pluggen på skjermen, eller muligens pluggen på skjermkortet. Prøvd å riggle på pluggen og ledningen for å se om det blafrer i bildet/farger? Endret 8. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jo men asså.. Så det er mulig at det ikke er noe galt, men at denne skjermen aldri kommer til å fungere med denne maskina? Ja, jeg har prøvd det. Skjer ingen ting da.. Endret 8. oktober 2006 av mads182 Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Øhm.. Nå byttet jeg skjerm igjen for 1000. gang for kvelden, da fungerer den plutselig. Lurer på om det er noe spøkelse som tuller med meg Evt: Dårlig kontakt i skjermkabel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå