shrekonator Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hey sann! Nylig kjøpt meg Sony Ericsson w810i og vil gjerne overføre musikk fra pcen uten hjelp fra programvaren på den medfulgte cden. Jeg bruker ubuntu linux, og har prøvd å overføre musikk rett over på minnekortet fra nautilus (som explorer i windows), men får beskjeden om at fila ikke kan leses på mobilen. Da har jeg prøvd formatene mp3 og m4a... Noen som har peil på hvordan jeg kan få til dette? Endret 8. oktober 2006 av shrekonator Lenke til kommentar
beh Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det skal ikke være noen problemer, sjekk at du har mountet telefonen med riktig tegnset (http://easylinux.info/wiki/Ubuntu#How_to_mount.2Funmount_Windows_partitions_.28FAT.29_manually.2C_and_allow_all_users_to_read.2Fwrite). Det er ikke sikkert at den automatiske mountignen ordner dette helt selv. Jeg er sikker på at dette er et linux problem og at du nok finner bedre svar hvis du forsøker å finne lykken i et linuxforum. Angående telefonen så mener jeg at man skal legge filene i Artist / Album mapper selv, så dukker de opp i telefonmenyen akuratt som Disc2Phone programmet gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå