Veta Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har nettopp formatert dataen, og nå får jeg ikke inn trådløst internett.. Hva må jeg gjøre nå? Jeg har en Fujitsu Siemens, bærbar. Jeg har Odyssey, men får ikke til noe med det programmet. Noen som veit noe eller? Ville blitt evig takknemlig Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Jeg regner med at du har drivere til hovedkortet og det trådløse kortet, så det skal være nok å installére de. Det er vel en router du skal koble opp til? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Skal koble opp til en router ja. Mangler driverne dessvere Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilken modell er pcen? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 ehm.. FSC Amilo hvertfall. FSC Amilo A1650G Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317823 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ehm.. FSC Amilo hvertfall.FSC Amilo A1650G Denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317823 7023941[/snapback] Drivere finner du med å søke etter "A1650G" her. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg fant driveren jeg tengte til skjermkortet der også^^ Takk. Men når jeg trykker på ''download'' så blir det bare blankt :\ edit: fant driveren til internett på google Endret 7. oktober 2006 av Veta Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ser visst ut til at jeg fortsatt trenger et program å koble meg opp med tror jeg. Noen som vet eller? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Mangler nok drivere til routeren kanskje(?) men det fulgte ikke med noen CD med drivere på når vikjøpte routeren. Vi har en Belkin trådløs router. Sorry for trippel-post, men følte at jeg trengte å bumpe denne tråden edit: altså: Når jeg brant ned driveren fra siden du ga meg link til, så funka ikke driveren når jeg la inn CD'en på min andre data. Endret 8. oktober 2006 av Veta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå