Gå til innhold

Innføring av forbud mot quote i signatur?


Anbefalte innlegg

Det er ein del av problemet, ja, men eg synest det at ein sitatboks tar så stor horisontal plass pluss at den har fargeforskjellar er eit større irritasjonsmoment enn det faktum at ein signatur får ei linje og to ekstra.

7027003[/snapback]

Jeg er enig med deg i forhold til quoteboksen, selv om jeg må innrømme at jeg ikke har den minste signaturen...

7046783[/snapback]

Ja, men du har jo 4 linjer, so det er jo heilt ok! Signaturar er frustrerande, som Zeph seier, eit irritasjonsmoment, rett og slett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er helt greit med quoting i signaturene og bryr meg ikke. Man ser jo klart hva som er quoting i signaturer og i innlegg, har aldri hatt problemer med å skille dette.

 

Og som Lurifaksen er inne på, hvis man må absolutt kvele forumet med enda mer regler så for guds skyld forby farger, fet skrift, kursiv, understrekninger m.m. Enda bedre, bare fjern hele signaturen fordi da slipper man alle diskusjoner rundt signaturen.

 

Nei, la reglene være slik de er pr. i dag. Hvis det skal skje forandringer så burde de heller mykes opp litt enn at man kommer med enda mer forbud.

Lenke til kommentar
Og som Lurifaksen er inne på, hvis man må absolutt kvele forumet med enda mer regler så for guds skyld forby farger, fet skrift, kursiv, understrekninger m.m. Enda bedre, bare fjern hele signaturen fordi da slipper man alle diskusjoner rundt signaturen.

7051168[/snapback]

 

Ja eller stenge ned hele forumet, så slipper vi noen klager i det hele tatt. Vi kan jo også brenne ned sykehusene, så slipper vi all klagingen over at de får så lite penger. Eller sprenge verden i småbiter slik at vi slipper å høre på Israel/Palestina-konflikten og alle de sultne barna i Afrika.

Lenke til kommentar
Enda bedre, bare fjern hele signaturen fordi da slipper man alle diskusjoner rundt signaturen.

Hæ? Man kan jo ta vekk signaturene selv. Hva er problemet da?

7053212[/snapback]

 

Ironi blandet med sarkasme. Det ene etter det andre blir forbudt, eller at folk mener det er irriterende. Uansett så kommer det ene tråden etter den andre med klager og synspunkter for både det ene og det andre.

 

Det innlegget var ment som var at man beholder de reglene man har i dag, og hvis det skulle bli forandringer burde man heller myke opp noen regler istedenfor å komme med nye reguleringer hele tiden.

Lenke til kommentar
Enda bedre, bare fjern hele signaturen fordi da slipper man alle diskusjoner rundt signaturen.

Hæ? Man kan jo ta vekk signaturene selv. Hva er problemet da?

7053212[/snapback]

 

Ironi blandet med sarkasme. Det ene etter det andre blir forbudt, eller at folk mener det er irriterende. Uansett så kommer det ene tråden etter den andre med klager og synspunkter for både det ene og det andre.

7053351[/snapback]

 

 

Det er ett eget valg der man kan velge å ikke se andre brukeres signaturer i kontrollpanelet under foruminstillinger....

Lenke til kommentar
Plager ikke meg nevneverdig. Syntes reglene for signatur/avatar/personlig bilde er strenge nok (muligens for strenge) som det er. Det blir fort veldig med detaljestyring.

 

Så jeg mener vel i bunn og grunn nei til forbud.

7032427[/snapback]

Ved rett og slett kun gi brukere tilgang på vanlig tekst, samt italic og url-taggene f.eks., så er det vel ikke "detaljstyring". Alt annet kunne rett og slett gi en feilmelding, da hadde brukerne fattet poenget uten å bli sinte.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe i veien for å fortsette å ha qoute i signaturene mener jeg. De få som eventuelt blir forstyrret av dette kan lett ignorere dette ved å velge at de ikke vil se signaturer.

 

De som ikke klarer å skille mellom en quote i signatur og en quote i et innlegg, burde kanskje se litt nøyere en annen gang. Det er ikke så vansklig å skille mellom dem.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...