Footy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Stengte Tråd Poenget her er ikke at noen skal lage en Avatar til meg, jeg leter etter et bilde på nett. Sånn jeg forstod det så var det en tråd der du spør om råd og tips til Avatars, og et sted å finne folk som kan lage en egendefinert avatar til deg. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Stengte Tråd Poenget her er ikke at noen skal lage en Avatar til meg, jeg leter etter et bilde på nett. Sånn jeg forstod det så var det en tråd der du spør om råd og tips til Avatars, og et sted å finne folk som kan lage en egendefinert avatar til deg. 7023532[/snapback] :!: Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Stengte Tråd Poenget her er ikke at noen skal lage en Avatar til meg, jeg leter etter et bilde på nett. Sånn jeg forstod det så var det en tråd der du spør om råd og tips til Avatars, og et sted å finne folk som kan lage en egendefinert avatar til deg. 7023532[/snapback] :!: 7023543[/snapback] Det er ikke lov å skrive innlegg med bare smiley(er) i Veronika. Du har mye å lære, du! Lenke til kommentar
ptta Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 yes jeg klarte å poste her før denne ble stengt Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 serøst, at du prøver... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Stengte Tråd Poenget her er ikke at noen skal lage en Avatar til meg, jeg leter etter et bilde på nett. Sånn jeg forstod det så var det en tråd der du spør om råd og tips til Avatars, og et sted å finne folk som kan lage en egendefinert avatar til deg. 7023532[/snapback] :!: 7023543[/snapback] Det er ikke lov å skrive innlegg med bare smiley(er) i Veronika. Du har mye å lære, du! 7023581[/snapback] det er heller ikkje lovlig med spam, du her MER å lære les mer Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet. Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema ON TOPIC: avatertråden skal brukes til alt som har med avatar å gjøre Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 serøst, at du prøver... 7023607[/snapback] Akkurat som om ikke du prøvde... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Stengte Tråd Poenget her er ikke at noen skal lage en Avatar til meg, jeg leter etter et bilde på nett. Sånn jeg forstod det så var det en tråd der du spør om råd og tips til Avatars, og et sted å finne folk som kan lage en egendefinert avatar til deg. 7023532[/snapback] :!: 7023543[/snapback] Det er ikke lov å skrive innlegg med bare smiley(er) i Veronika. Du har mye å lære, du! 7023581[/snapback] det er heller ikkje lovlig med spam, du her MER å lære les mer Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet. Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema ON TOPIC: avatertråden skal brukes til alt som har med avatar å gjøre 7023613[/snapback] Okey, Mr. Perfect! Det handler om prinsipper! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Min Stengte Tråd Poenget her er ikke at noen skal lage en Avatar til meg, jeg leter etter et bilde på nett. Sånn jeg forstod det så var det en tråd der du spør om råd og tips til Avatars, og et sted å finne folk som kan lage en egendefinert avatar til deg. 7023532[/snapback] :!: 7023543[/snapback] Det er ikke lov å skrive innlegg med bare smiley(er) i Veronika. Du har mye å lære, du! 7023581[/snapback] det er heller ikkje lovlig med spam, du her MER å lære les mer Spam er enkelt sagt unødvendige innlegg på forumet. Spam er også det å poste innlegg i en tråd som ikke er i samsvar med trådens opprinnelige tema ON TOPIC: avatertråden skal brukes til alt som har med avatar å gjøre 7023613[/snapback] Okey, Mr. Perfect! Det handler om prinsipper! 7023620[/snapback] lite å gjør på i natt? siden du båd edobbelposter, spammer, og kommer med usakelige setninger, som prinsippet, hvilke prinsipp? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 IBTL! Tipper denne blir låst innen.. 5 min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Stenges av naturlige årsaker. Edit: har du klager på avgjørelsen om stenging eller ting gjort av en moderator så tar du det opp med vedkommende via PM og ikke lage en thread om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg