TanglewoodD Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Go Gozzer ! Har faktisk en kamerat på treningstudie ( Team Arne-Jon faktisk ) , og han svetter mye, iforhold til feks meg, og andre, da han ikke gjør noe mye iforhold til oss andre. Han har da trent hver dag, forskjellige deler av kroppen i over 1 år. Kan hende det ligger fra person til person, men poenget i innlegget var jeg var enig i deg Gozzer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Letteste måte å bli kvitt svette er å unngå å drikke Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Letteste måte å bli kvitt svette er å unngå å drikke 7180395[/snapback] Ønsker deg lykke til med det. Er iallefall ikke noe jeg kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har du lest denne tråden? Er visst mange som det har fungert for. Selv skal jeg prøve snart. 7024444[/snapback] Prøv det som er nevnt i den tråden eller noe som jeg har prøvd som heter Stopp 24 er sikkert nesten det samme... Funker som f*** Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Det finnes noe du kan få tak i på apoteket som heter Aliminumsklorid, det skal virke mot svette. Det finnes noe du kan få tak i på apoteket som heter Aliminumsklorid, det skal virke mot svette. Du er 10 år for sent ute med det forslaget og det har alerede blitt foreslått Endret 1. juli 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå