Gå til innhold

– Kunne vært dobbelt så stort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dropp musikken til neste år! Please!

Høy musikk gleder kanskje 1% av folka på lan og plager de resterende 99%. Do teh math.

Wooaahh! Gidd musikk? Greit nok at du er oppvokst i bondelandet Oslo altså, men det er ingen unnskyldning, for du burde vite hva et LAN går ut på.

Jeg har vært på en god del LAN, og selv mindre LAN en dette har MYE mere musikk.

HW-LAN var ganske så rolig på musikken, uheldigvis.

Skulle vært mere musikk fra scenen når det ikke var compoer.

7035607[/snapback]

Eg synest ikkje det er ein selvfølge at det skal være konstant, høg musikk på eit LAN.

Jeg stemmer for musikk fra scenen, så mye som mulig. lydnivået må selvfølgelig være så alle hører musikken, men har mulighet til å snakke med hverandre fordi.

Her skurrar det litt for meg, for at dei lengst vekke skal høyre musikken må volumet opp, noko som gjer at lydnivået fremst blir høgare. Litt bakgrunnsmusikk her og der er greit, men store anlegg som skal bringe sitt budskap til utsida av hallen er tåpelig. Kva med ein avstemning på kva folk har lyst på?

Lenke til kommentar
Her skurrar det litt for meg, for at dei lengst vekke skal høyre musikken må volumet opp, noko som gjer at lydnivået fremst blir høgare. Litt bakgrunnsmusikk her og der er greit, men store anlegg som skal bringe sitt budskap til utsida av hallen er tåpelig. Kva med ein avstemning på kva folk har lyst på?

7037763[/snapback]

Mede flere høytalere i lokalet kan flere høre uten at volumet behøver å økes. ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...