rmon Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilke av DVD+R og DVD-R er mest brukt i dag? Når dette kom for fult så var det en av de to som dvd spillere tokk men de tokk ikke den andre igjen... Jeg har altid brukt DVD+R og bare lurer på om jeg bør gå over til DVD-R ? Jeg har tenkt å kjøpe meg Taiyo Yuden. Opticalstorage.no har Taiyo Yuden men kun DVD-R. De har dette for eks: Taiyo Yuden DVD-R inkjet hvit, vannfast - 16x, 50 platers spindel Disse er vannfast!? Hva er DVD-R printbar termo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 DVD-R uttales DVD R. DVD+R uttales DVD pluss, og er en annen standard enn den opprinnelige DVD standarden. DVDspillere bruker DVD-R, men de fleste takler også DVD+R. Hold deg til det som funker for deg, men _egentlig_ skal DVD-R alltid funke på disse standalone DVD-spillerne. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 PXP har ett kjempeutvalg I TY plater. Bruker selv mest DVD+R plater. Tror de fleste DVD-spillere av nyere dato takler begge formater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå