Kutler Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette er en ABSURD problemstilling... Først hadde jeg ikke installert drivere for lokal tilkobling på nettverkskortet mitt. Når jeg plugget inn en nettverkskabel, lyste det fra slotten på PC-en min. Jeg installerte drivere for lokal tilkobling, og trodde at det skulle ordne seg. Men nå skjønner ikke PC-en min at nettverkskabelen er koblet til, så det står "En lokal tilkobling er koblet fra" hele tiden. Det lyser heller ikke fra slotten. Hva f kan dette være? Tilfeldigheter? Jeg blir stressa av dette... Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Høres ut som om du ikke har kabelen kobla til på andre enden, eller at det er brudd i kabelen, noe som ville vert rart iogmed at det er mange ledere som jeg ville tro hadde fungert noe uten. Sjekk at den står i pcn og rooter/switch/hub e.l. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Takk for raskt svar, men det er nok ikke det som er problemet. Jeg har sjekka den andre enden og også prøvd å koble den via svitsjen osv., og benytta andre kabler. Den registrerer rett og slett ikke at den blir koblet til, som er meget rart. Kanskje det er enda mer tilhørende driverne jeg bør installere? Til opplysning: Har Dell i9400 og driveren heter Broadcom 440x 10/100 integrated controller. PC-en sluttet å registrere den tilkoblede kabelen når dette ble installert. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja du må jo selvfølgelig installere driverne, fikk sikkert en cd med HK/PC'n som du finner dette på Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg har gjort det! Det var etter at jeg installerte dem, at dette problemet oppsto... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 gå inn i enhetsbehandlig høyreklikk på kontrolleren og velg oppdater driver. plukk så en fra windows update om det går, evt pek til dell sin driver. Forhåpentligvis får du maskinen til å kjøre driveren du vil at den skal kjøre =) Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med å laste ned nyeste driver fra produsentens hjemmeside?, istedet for å bruke den som ligger på cd'en som fulgte med, kan hende det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå