Gå til innhold

Hvordan Registrere DV9005ea's Garanti? Hjelp!

Texas7

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal registrere garantien min på en HP Pavilion dv9005ea, så har jeg litt problemer, når jeg skal skrive informasjon (navn, adresse, Product Serial nummer, Product Number og Peripheral 1.) Det er den siste jeg ikke veit hva er, (Peripheral 1.)

Så sier den at alle feltene må skrives i, det har jeg gjort, men jeg har verken fax, bedrift eller en noen 2. adresse. Så jeg tror ikke jeg skal skrive noe der...

Noen som har gjort dette? Fått samme problem? Greid det?

Håper på raske og positive svar

Takk :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Du har garanti fra butikk, og trenger ikke registrere deg ytterligere for å få dette. Dersom du føler det nødvendig kan du kontakte HP og høre hvordan du skal gå frem.

Lenke til kommentar
Ring suport og fortell at du vil registrere maskinen, men det er egentlig unødvendig da serieummeret på baksiden av maskinen forteller alt suport trenger senere evt...

7025065[/snapback]

Hvis det er en Carepack han prøver å registrere, er det litt annerledes. Den utvidede garantien i en Carepack må registreres enten via web eller ved å ringe "Warranty+" avdelingen på 810 62070.

Hvis en Carepack ikke er registrert, ser ikke support mer enn ett års garanti, og om han da ringer om halvannet år, må han kunne oppgi Carepacknummer eller sende inn bevis på at han kjøpt Carepack.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte pc'en gjennom jobben til fattern, og han som bestillte den (fra jobben til fattern min) bare sa at jeg skulle registrere garantien min på hp.no, og det er 3 års garanti...

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre ass, ingen som har registrert garanti gjennom hp's sider før?

Takk for all hjelp :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte pc'en gjennom jobben til fattern, og han som bestillte den (fra jobben til fattern min) bare sa at jeg skulle registrere garantien min på hp.no, og det er 3 års garanti...

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre ass, ingen som har registrert garanti gjennom hp's sider før?

Takk for all hjelp :thumbup:  :thumbup:

7026698[/snapback]

Siden det forlanges at feltet "Bedrift" skal fylles ut, er du enten inne på feil side, eller så har han som kjøpte PCen kjøpt med feil Carepack på maskinen.

Ring 810 62 070 på mandag morgen, så kan de hjelpe deg.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...