inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg var en tur i byen med en kompis, og vi snakket om alt mulig rart. Etter hvert dreide samtalen seg inn på emoer, og han fortalte at jeg skulle få se noen artige eksemplarer på Trondheim Torg (kjøpesenter). Joda, det var mange snodige mennesker i all slags farger og fasonger. Har nå egentlig sett slike før, men det var litt artig. Så gikk vi forbi informasjonsdisken, og ser det står en emo og snakket med Securitassene. Nyskjerrige som vi var, fulgte vi dem med blikket, og så at de sto med et førstehjelpsskrin. Det viste seg at emoen hadde fått et liiite kutt i pekefingeren, og trengte trøst og plaster fra to vakter For de som ikke vet hva en emo er (min def): en ungdom som føler behov for å gjøre opprør med et eller annet, men vet ikke helt hva. Emo kommer vel av emotional, og de skal altså vise at de har det veldig trist. Har også et stort behov for å skille seg ut, vise sin individualitet, slik som alle andre emoer. Kler i punkete klær, farger håret og sminker seg (gutter). Er veldig glad i å kutte seg i armene. Se her for bilder. Endret 7. oktober 2006 av cecolon Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Haha. Stakkar lille emo som fikk et bittelite kutt i fingeren Bufuckinhu. *cry* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg var en tur i byen med en kompis, og vi snakket om alt mulig rart. Etter hvert dreide samtalen seg inn på emoer, og han fortalte at jeg skulle få se noen artige eksemplarer på Trondheim Torg (kjøpesenter). Joda, det var mange snodige mennesker i all slags farger og fasonger. Har nå egentlig sett slike før, men det var litt artig. Så gikk vi forbi informasjonsdisken, og ser det står en emo og snakket med Securitassene. Nyskjerrige som vi var, fulgte vi dem med blikket, og så at de sto med et førstehjelpsskrin. Det viste seg at emoen hadde fått et liiite kutt i pekefingeren, og trengte trøst og plaster fra to vakter For de som ikke vet hva en emo er (min def): en ungdom som føler behov for å gjøre opprør med et eller annet, men vet ikke helt hva. Emo kommer vel av emotional, og de skal altså vise at de har det veldig trist. Har også et stort behov for å skille seg ut, vise sin individualitet, slik som alle andre emoer. Kler i punkete klær, farger håret og sminker seg (gutter). Er veldig glad i å kutte seg i armene. Se her for bilder. 7023016[/snapback] ehm..joda . men det er emotive.... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sikkert en "poser" emo du så hehe. I like the style but I can`t stand the sight of blood!! Dakar liten mørkemann! Lenke til kommentar
bjs Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Ingen bilder,film eller noe Endret 7. oktober 2006 av bjs Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Haha, har vært mye på trondheim torg men aldri sett noen spesifikke åpenlyse emoer så vidt jeg kan huske. Er jo ikke slik at man må være smart for å skjønne at de er sånn heller Lenke til kommentar
Veta Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 haha, de emoene blir hengt ut på hvert eneste forum jeg er på! moro, moro! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er altfor mange emoseksuelle på skolen min Så en del av dem når jeg var på Trondheim Togstasjon faktisk . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Damn, har ikke sett dem på Trondheim Torg enda, får se bedre etter nestegang. Kanskje jeg endelig får nye sikteskiver når jeg skal spytte ned fra rulletrappa. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg har mer inntrykk at det er fjortis-wannabe-gangstere som henger utenfor macdonalds på trondheim torg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan ikke si jeg har fått med meg så mye emoer som wannabegangsterfjortiser på Torget jeg heller Ooh, og masse rosa fjortisberter da så klart. Som lever etter den rosa sangen *grøss* Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke særlig morro dette da Skulle hatt noe bilder eller noe, men neei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå