KillYou Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 noen som har noe artig å som jeg kan kode med batch. jeg synes batch er gøyt men har forsatt til overs å lage noe nyttig. her er det jeg har laget. internchat interndownloadprog. "spammeCogandrestasjoner" noen som har noe på lager? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) shutdown -s -t 5 Endret 7. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
LooneyTune Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du kan lage program til å chatte med på LAN, kansje noen andre nyttige ting, bruk fantasien... Batch er vel mest brukt til "virus" Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 lagde et chatte prog, et så kalt internchat, men jeg tror jeg gjorde det såå komplisert. sånn har jeg laget det: når noen i den ene ende skriver noe. lagres det i en txt fil samt nick og klokkeslett. + en fil som heter feks newmsg som viser "leseren" i andre enden at txt filen har blitt forandret så slettes newmsg. tungvindt. noen bedre idee enn det? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Offtopic Jeg er alltid fasinert av alle som vil lære batch "programmering", hvis dere hadde brukt halvparten av tiden på å lære et virkelig programmeringsspråk så kunne dere faktisk lage alt det dere snakker om. Og det hadde faktisk sett bra ut, men det er da min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå