Gå til innhold

Norges råeste klokker er kåret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
yupp så sant så sant

(ps: Hadde vært artig om Skrue hadde vært der å snakket litt om vannkjøling)

7034600[/snapback]

Hyggelig at du tenkte på det da! Faktum er jeg hadde tenkt å ta meg en tur innom, bor jo ikke så langt unna heller!

Men det går vel flere tog, så da kanskje jeg rekker det neste gang? :p

Ellers må jeg si at responsen på denne tråden rett og slett er overveldende!

Her dukker det jo opp gamle "spøkelser" også, (positivt ment!), noe som nok vitner om at "sporten" overklokking fortsatt har sin berettigelse.

Må innrømme at jeg savner et par gamle sites, som nok var mere rettet mot temaet enn dagens....

Og har jeg ikke sagt det før, så bedre sent enn aldri: Grattis til Oysfaerg, og for den saks skyld til resten av gjengen også! :fun:

Lenke til kommentar
Må nesten spørre igjen jeg da ......

Hvilken hardware brukte dere ?

7033460[/snapback]

MSI 975X Platinum PowerUp, Intel Core2Duo "Allendale" E6400, 2x 512MB Corsair TWIN2X8500 (Gjør glatt 3-3-3-8 på DDR800 ved 2.4V), Gainward 7950GX2, PSU var vel Silverstone 850W eller noe slikt tror jeg... Jeg var den eneste som hadde Galaxy-PSUen og den tok kvelden midt under finalen *BAH* Men det holdt da lell ;)

Lenke til kommentar

7033460[/snapback]

MSI 975X Platinum PowerUp, Intel Core2Duo "Allendale" E6400, 2x 512MB Corsair TWIN2X8500 (Gjør glatt 3-3-3-8 på DDR800 ved 2.4V), Gainward 7950GX2, PSU var vel Silverstone 850W eller noe slikt tror jeg... Jeg var den eneste som hadde Galaxy-PSUen og den tok kvelden midt under finalen *BAH* Men det holdt da lell ;)

7035409[/snapback]

finst det nokon spelsiell grunn for at PSU tok kvelden?

Lenke til kommentar

7033460[/snapback]

7035409[/snapback]

finst det nokon spelsiell grunn for at PSU tok kvelden?

7035815[/snapback]

Ja, ett pulverapparat som ble tømt ved siden av oss...

Lenke til kommentar
enig Aspstein, forbanna MSI hovedkort :!:  :!:

7033561[/snapback]

Hehe riktig, men det skal sies at puttes det en 6600-6800 på dette kortet så sparker det vanvittig...

7033594[/snapback]

Ja har akuratt fått testa msi kortet på 6600'en min :love: Og er egentlig ganske imponert over kortet :), men det må si at eg har ikkje fått testa det skikkelig grunnet at den sinnsykt dårlige strømforsyningen eg har no spratt opp i 14,02v :ohmy: med ein gong eg kjørte opp volten litt. Ble nesten litt redd for diskene :roll: Har akkuratt bestillt meg 7900GTO, Lian Li PC7BSCAND og den nye Mist 500 watten. Så då skal det bli klokking !

Lenke til kommentar
Ja har akuratt fått testa msi kortet på 6600'en min :love:  Og er egentlig ganske imponert over kortet :), men det må si at eg har ikkje fått testa det skikkelig grunnet at den sinnsykt dårlige strømforsyningen eg har no spratt opp i 14,02v :ohmy: med ein gong eg kjørte opp volten litt. Ble nesten litt redd for diskene  :roll:  Har akkuratt bestillt meg 7900GTO, Lian Li PC7BSCAND og den nye Mist 500 watten. Så då skal det bli klokking !

7036309[/snapback]

Ja tyn den stakkars hwen hardt og lenge!!

Lenke til kommentar
Må si meg helt enig med stoolman med flere her,alle hadde muligheten og den beste av de som stilte vant og all ære til han.

Om en ikke stiller har en overhode ingen rett til å kritisere andre,det synest jeg er bak mål.

Så slutt med denne småligheten som vises her og vær heller voksen nok til å gi æren til de som fortjener den,nemmelig de som stilte opp  :thumbup:

7030403[/snapback]

Hvor var du ?

Husker din ramguide du lagde for noen år tilbake, og trodde\håpte du skulle være med.

Jeg trodde også det var eget utstyr som skulle brukes...ombestemte dere dere underveis ?

Og snekker'n, "alle" hadde vel ikke muligheten vel ..eller ?

Trodde det var bare de som ble invitert som kunne stille.

7032004[/snapback]

Mulig det var bare innviterte,har ikke fått med meg det, jeg var ivertfall ikke innvitert :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...