Gå til innhold

Norges råeste klokker er kåret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liten tvil om at Oysfaerg er en av norges beste klokkere... men tittelen "Norges råeste overklokker" er HELT drøyt.

Jeg vet om minst 3-4 stykker som stiller i særklasse, og mest sannsynlig fortjener den tittelen mer.

Det er på ingen måte for å ta ifra Oysfaerg hans ære, men jeg velger å kalle en spade for en spade, og si at han er HW-LANs råeste overklokker.

Vi har minst 2 andre gale karer som klokker hardere og produserer ekepsjonelle resulater.

Jeg kan nevne at minst én av disse var invitert, men valgte å ikke stille, i likhet med en annen kar jeg kjenner.

Sorry gutta, men frem til man har drept hardware for tusenvis av kroner med loddebolt og overmot er man ikke ekstremklokker :)

BTW: Jeg venter i spenning til den dagen Oysfaerg tar loddebolten og likgyldigheten fatt. Da får vi se virkelige gode resultater :)

Lenke til kommentar

Formann: Ser poengene dine, men så lenge de andre ble invitert og ikke gadd å stille fordi de syntes dette var lavmål er på ingen måte vår feil, rett og slett deres egen.

Anyways: FYI; Jeg kjørte min E6600 på 4,950MHz idag, det er 150MHz unna WR og jeg er 2 tideler fra WR i SuperPI 1M med 6600... Og likegyldighet? Jeg driter i om noe ryker, jeg vasser i hardware, så akkurat det der tror jeg ikke er noe særlig problem...

Problemet har snarere vært at jeg ikke har hatt tilgang på utstyr som Sturla og Kjell Erik har, noe som nå er på vei til å endre seg..

Aspstein har nå 2 singlestegere, jeg har 2 chilly-rør og er på vei til å bestille en fet cascade... Så jeg tror vi får snakkes...

Og btw - En trenger ikke å drepe hardware for å være god... Det finnes minst like mange klokkere som får WRer uten å ødelegge HW.

Formann, jeg ble på ingen måte støtt av innlegget ditt, men jeg vil også kalle en spade for en spade - De som stilte opp fortjener ros, mens de som ikke gadd å stille opp pga sin egen stolthet er lavmål, E.O.D!

Fosco: Jeg utfordrer deg herved til NM i overklokking ett år fra nå, gjerne med dice, cascade el LN2...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg vet om minst 3-4 stykker som stiller i særklasse, og mest sannsynlig fortjener den tittelen mer.

7024689[/snapback]

En fordel å kanskje møte opp og delta før en kommer med sånne utalelser. :roll::thumbdown:

7025084[/snapback]

Pt er Oysfaerg norges råeste klokker. Grattis Øystein! :thumbup:

Han stilte opp på ett evenement som var tiltenkt å kåre norges råeste klokker.

Sturla inviterte ihvertfall 2 stykker (bl.a. en aktiv i tråden her.. trenger ikke nevne "navn") som valgte å ikke delta.

Har man valgt å pensjonere seg etter å ha satt en/to? rekorder i utrangert hardware og heller vil sitte på "gutterommet" og klokke aleine uten tidsfrister.. "be my guest"

Skal man slenge dritt.. så tar man heller en åpen "fight" og vinner den og får status..dersom det er viktig for livkskvaliteten. Det var visstnok mulighet til det nå i helga.

"Need I say more?"

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye Oysfaerg, og alle dere andre! Overklokking er helt rått, det burde som nevnt over her blitt en sport i OL! En hel generasjon datainteresserte hadde jo blitt interessert i OL igjen :p

Må ha vært helt rått på HW-Lan, irriterer meg grønn over at jeg ikke kunne være med. :sick: Satser på å ha tid og økonomi til neste år!

Lenke til kommentar

7024689[/snapback]

En fordel å kanskje møte opp og delta før en kommer med sånne utalelser. :roll::thumbdown:

7025084[/snapback]

Sturla inviterte ihvertfall 2 stykker (bl.a. en aktiv i tråden her.. trenger ikke nevne "navn") som valgte å ikke delta.

Har man valgt å pensjonere seg etter å ha satt en/to? rekorder i utrangert hardware og heller vil sitte på "gutterommet" og klokke aleine uten tidsfrister.. "be my guest"

Skal man slenge dritt.. så tar man heller en åpen "fight" og vinner den og får status..dersom det er viktig for livkskvaliteten. Det var visstnok mulighet til det nå i helga.

"Need I say more?"

7025263[/snapback]

kunne ikke ha sagt det bedre selv

Lenke til kommentar

"Need I say more?"

7025263[/snapback]

Kan dårligt være mere enig! :thumbup:

Gratulerer med sejren og plaseringer til de folk der stillede opp ;)

PS. Jeg ville gerne stille opp, hvis der ble avholdt NM i følgende:

Høyst OC stabilt på luft over lengst tid ved 100% load 24/7/365

(mine kandidater kan ses i min profil - den eldste (dual p3 slot1) har kjørt Seti@home 24/7 siden '99) :blush:

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Gratulerer til Oysfaerg og de andre som deltok.

Er enig med TL1000S at hvis man ikke stiller så har man lite å klage på når det gjelder titler.

Tror ikke jeg hadde hatt noe å stille med der, og skulle jeg gjort det så måtte jeg ha kjøpt inn MSI hk på forhånd og trent, er alt for liten tid å bli kjent med ett nytt og sært hk i en konkuranse.

P.S. Kimmer: Er helt enig, burde vært en klasse for oss 24/7 klokkere også :), hadde det i tillegg vært poeng for lavt lydnivå kunne kanskje jeg hevdet meg også.

Endret av OldMan
Lenke til kommentar

Gratulerer oysfaerg! Gleder oss til å se hva du får til med nytt utstyr. GOGOGO

ps. Oppmøte er første bud dersom du har tenkt å vinne noe, det gjelder i alle grener. Respekt til de som stiller opp og en langfinger til de tusseladdene (og heiagjengen deres) som sitter på ræva hjemme og skryter...

Endret av Rob Halford
Lenke til kommentar
Fosco: Jeg utfordrer deg herved til NM i overklokking ett år fra nå, gjerne med dice, cascade el LN2...

Veit ikke helt hvorfor jeg blei dratt inn i denne diskusjonen.

Men for og få en ting klart, det er kun èn grunn til att jeg ikke stilte opp og det er fordi HW-nettverket stod\står bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...