Gå til innhold

Electroworld 2006 i Lillestrøm

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Jepp, så vidt jeg vet foregår Electroworld på Norges Varemesse i Lillestrøm 12-14 oktober (eller noe sånt). Vi må vel regne med at det blir vist frem mye fra spillverdenen, samt noen saftige tilbud som det pleier å være på slike messer.

Wii blir dessverre ikke å se. Det er fire Wii-er i Norge i skrivende stund, men distributøren Bergsala sender de tilbake til Tyskland på torsdag. Jeg bryr meg ikke så mye om Playstation 3, men det hadde vært fett å se konsollen på "ekte". Noen som vet om Sony skal vise den fram?

Jeg håper også på noen Xbox 360-demoer som ikke har funnet veien til Xbox Live Marketplace. Noen flere som skal dit? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hæ? Ingen Wii der?

Er du 100% sikker på dette?

7023268[/snapback]

Dette er vel så godt som 100% sikkert, da det var en fyr fra Bergsala på Nintendofoumet som sa dette :) (ja, jeg så posten hvor Aylars spurte om dette).

Men ja, håper det kommer noen demoer til 360 der!

Lenke til kommentar

Da var det planlagt, tog nordover på lørdag. Får håpe noen gode tilbud ennå ikke er utsolgt. I tillegg skal jeg ha med meg 5 gamle mobiltelefoner, noe som burde gi meg en stor sjanse til å vinne noe. :p

Edit: Leifen!

Endret av Teds
Lenke til kommentar
Håper å få tatt meg en tur.

7023893[/snapback]

joDA neiDA!

Høres gøy ut!

7025977[/snapback]

Du joiner Mr. F? Tog fra Sandvika :)

7035085[/snapback]

Heisann!

Tja.. Det spørs om måneds-kortet dekker tog reiser.

Edit: Hvor mye koster det å komme inn på messen? Deler dem ut gratis biletter som expert gjør med elektrofil messen?

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...