Itw Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Heisann. Som et ledd i og fikse barnerom til min lille datter så, måtte datarommet gå tapt... Der inne sto det en blant annet en server som jeg bruker til lagring av film og musikk som jeg igjenn kjører ut i stua via D-Link DSM 320 Media-lounge som nå bare hakker ved film:( Men nå som den måtte ut av rommet så blei den flytta ned i kjellern, og blir nå koblet til nettet via trådløs PCI kort, på 108mb/s tilkobling. Men jeg får ikke mere en ca 2-3mb/s ytelse på grunn av dårlig dekning, har fra very low til low i dekning. Så var spørsmålet hva kan jeg gjøre for å forbedre dekningen? Av utstyr har jeg: D-Link DGL-4300 trådløs router og et PCI kort med en sånn antenne pisk på i servern i kjellern. Bor i et mur hus i 3dje etarsje og servern med PCI kortet står i kjellern. Det er et lite vindu der så har mulighet for å for å sette en antenne ut men vil det hjelpe på? Har dere ellers noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å forbedre dekningen? Endret 8. oktober 2006 av Itw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå