juckum Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vet dette er et gammel kamera osv. menmen håper å få svar; Jeg har kjøpt meg fire-wire (IEEE-1394) og har tatt den inni fire-wire inngangen. Den andre enden tar jeg i kameraet mitt. Jeg skrur på kameraet mitt. Jeg sjekker Min Datamaskin, ingenting nytt kommer opp under "Medier med flyttbare lagringsmuligheter". Jeg går inn på Windows Movie-Maker og trykker "Spill inn video", feilmelding kommer opp om at jeg må skru på kameraet mitt. Mulige feil; -Jeg har ikke rette porter åpne - har ikke peiling på hvordan man skrur dem på. -Jeg har prøvd å legge til som "Skrivere å annen maskinvare", men det er ingen Canon kameraer. nb.: Jeg fikk ikke drivere med kamera, og manualen står på tysk, portugisisk og fransk . Håper på et kjapt svar. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du trenger ikke kameradrivere for å få firewireoverføring til å funke. Men kameraet må stå i VCR/Play modus, og du må ha firewiredriverne til firewirekortet installert. Er en sticky i videoredigeringsforumet med mer informasjon. Lenke til kommentar
juckum Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Fant ut at porten ikke var kobla til PCIen . (stygge komplett.no montører). Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hehe... ikke rart det ikke funka da. Send regning til Komplett for medgått tid på å finne ut av problemet :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå