inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den svære brune klumpen befinner seg i min m-pose. Skal jeg spise den og nyte all den ekstra sjokoladen? Selge den til høystbydende på QXL? Sende den inn til Freia og si jeg vil ha 50 nye poser? Donere til museum? Andre forslag? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg stemmer for ebay. Alltid noen raringer som gir masse penger for sånt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Send den med brevpost til somalia, så overlever alle folkene der til jul Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Send den med brevpost til somalia, så overlever alle folkene der til jul 7022830[/snapback] ha...ha...ha Men ebay...utrolig hva du kan selge der... Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, joda. Så en dame på TV for en stund siden som hadde fått over $100 for en potetskrue formet som.. ehh.. husker ikke hva det var den så ut som, men fortsatt! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du får ikke en dritt for den der... Hvertfall ikke fra Freia... Den er ikke verdt mer enn en vanlig M! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Dette er helt klart et alien-egg som har sneket seg opp i produksjonslinjen til Freia. Putt det i pysjamaslomma før du legger deg, så skal jeg love deg du blir overrasket når du våkner neste morgen! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Du får ikke en dritt for den der... Hvertfall ikke fra Freia... Den er ikke verdt mer enn en vanlig M! 7023083[/snapback] Tull, den må da minst være verdt 4? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den svære brune klumpen befinner seg i min m-pose. Skal jeg spise den og nyte all den ekstra sjokoladen? Selge den til høystbydende på QXL? Sende den inn til Freia og si jeg vil ha 50 nye poser? Donere til museum? Andre forslag? 7022815[/snapback] spis den, kansje du blir til hulk^^ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hehe, joda. Så en dame på TV for en stund siden som hadde fått over $100 for en potetskrue formet som.. ehh.. husker ikke hva det var den så ut som, men fortsatt! 7023075[/snapback] den var ikke formet som en , men det kom fra universet! dessuten var det en potetchips Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fant en merkelig Skittles en gang. Tror jeg postet bilde av den på forumet, men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kontrollpanel-Mine siste vedlegg Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kontrollpanel-Mine siste vedlegg 7023222[/snapback] Å SER?! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Men det er litt genialt å sende inn feilproduserte varer av og til... En gang fant en kamerat av meg en pepperonibit på en vanlig grandiosa, og resultatet: 20 gratis grandiosa! Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men det er litt genialt å sende inn feilproduserte varer av og til... En gang fant en kamerat av meg en pepperonibit på en vanlig grandiosa, og resultatet: 20 gratis grandiosa! 7023308[/snapback] http://www.tragisk.com/index.php?id=brev Her kan du også lese om noen gutter som blant annet driver å sender inn feilproduksjon varer/godis, de får masse rart for det Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Haha, når jeg leste topicen, så trodde jeg du hadde gått i byen og set Macdonalds m-en. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Feiler dere, ser dere ikke det tydelige bildet av Jomfru Maria i den? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 hehe, opplevde det samme! Bare sjekk ut dette brevet jeg sendte! HER: NONSTOP_I_M_POSEN.doc Lenke til kommentar
Axes Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kontrollpanel-Mine siste vedlegg 7023222[/snapback] Å SER?! 7023243[/snapback] Slutt å vær så frekk a. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Chris_lox: Hahahaha, så sinnsykt genialt! Lo fælt da jeg leste brevet, du er virkelig flink til å skrive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå