juckum Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Vet dette er et gammel kamera osv. menmen håper å få svar; Jeg har kjøpt meg fire-wire (IEEE-1394) og har tatt den inni fire-wire inngangen. Den andre enden tar jeg i kameraet mitt. Jeg skrur på kameraet mitt. Jeg sjekker Min Datamaskin, ingenting nytt kommer opp under "Medier med flyttbare lagringsmuligheter". Jeg går inn på Windows Movie-Maker og trykker "Spill inn video", feilmelding kommer opp om at jeg må skru på kameraet mitt. Mulige feil; -Jeg har ikke rette porter åpne - har ikke peiling på hvordan man skrur dem på. -Jeg har prøvd å legge til som "Skrivere å annen maskinvare", men det er ingen Canon kameraer. nb.: Jeg fikk ikke drivere med kamera, og manualen står på tysk, portugisisk og fransk . Håper på et kjapt svar . Endret 7. oktober 2006 av juckum Lenke til kommentar
juckum Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Oops. Gjorde samme feil som personen nedenfor , poster på nytt. Moderator slett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg