HBK Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hovedkortet mitt ( Asus K8N) tok kvelden, og må handle nytt. Har vurdert å oppgradere til 939 sokkel, men det medfører en del ekstra investeringer og hadde ikkje tenkt å ta desse enda. Oppgradering av skjermkort skal forøvrig takast no, derfor eit HK med pci-16x. Har ikkje so veldig god greie på HK, men treng eit som er stabilt. Har jo lest att kort som MSI kan vere ustabile. Har sett litt på Asus K8N4-E Deluxe eller Gigabyte GA-K8NE Hovedkort, nForce4. Kan ein av desse vere noke å satse på? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Heisann! Har akkurat det samme spøsmålet! Vurderer å bestille meg dette. Har selv den råeste Sempron prosessoren som leveres til 754, nemlig 3400+ Kortet skal vist bygge for overklokking av både cpu og skjermkort Lenke til kommentar
HBK Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Heisann! Har akkurat det samme spøsmålet! Vurderer å bestille meg dette. Har selv den råeste Sempron prosessoren som leveres til 754, nemlig 3400+ Kortet skal vist bygge for overklokking av både cpu og skjermkort 7351359[/snapback] Eg kjøpte meg epox kortet på multicom. Enkelt å installere og funker bra hittil. Billig er det også. Det er 24pins, så har du 20pins strømkontakt på psuen, så bør du vel kjøpe en overgang. Dette visste eg ikkje, men det funker uten overgang også Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 et er 24pins, så har du 20pins strømkontakt på psuen Ikke noe problem for meg. Har både 20 og 24 pins på min psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå