musa2000 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei Jeg lurer på hvordan jeg skal slette emnenejeg har postet til forumet Grunnen er at jeg er ferdig med de. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du kan ikke slette dem selv. En moderator må slette dem. Det kan legges til at de ikke blir slettet helt uten videre. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er kjekt at de ligger der, så kan folk som lurer på det samme finne fram til de. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 du trenger ikke slette en tråd du er ferdig med nei, det vanlige er at de blir der for evit og alltid er det noe du vil at skal slettes kan du bruke "RAPPORTER" knappen, og be om at posten blir slettet... evt redigere den til "slettes"(bare få med 14 tegn), så er det store sjanser for at moderatoren finner denne selv og sletter den... men du trenger ikke slette poster... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg