R@ge Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 BF2 info på G15 tastaturet Jeg har hatt dette tastaturet en stund, men det var først i går jeg først fikk se nytten av det... Spud i Commando Nord kom med et genialt innlegg og et par bilder... Utrolig stilig å få informasjonen fra BF2 rett i displayet da..... Jeg har lett lenge etter noe sånnt, og har du også et G15 tastatur kan du nå laste det rett ned her... Les hele saken på : sinna.no Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det må være en av grunnen til at jeg har lyst på dette tastaturet =) Kjipt at det ikke er norsk oppsett da Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Til info: Eneste bakdelen så langt er at skjerm 4, som egentlig skulle vært squad screen (viser hvem som er i live i squaden, og hvem som er død i squaden) noe som faktisk er fette genialt. Dette virket helt frem til 1.4 ptachen. Det kommer nok en ny ptcha som fixer på dette snart til G15.Vi kommer tilbake med update når dette foreligger... Dette fungerer forøvrig også til BF2 Mod's. Jeg har til eksempel nesten aldri spillt vanilla, og spiller kun Project Reality Mod. I Project Reality Mod så får man ingen comfirm kill beskjed, og da er det litt enklere å bare gløtte kjapt ned for å sjekke om granaten din faktisk tok ut fienden på insiden... Alternativet er TAB, som selvfølgelig også fungerer helt utmerket Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Så utrolig Fancy!=D Nesten som jeg må ha den jeg og altsÅ! Er bare så dumt at det ikke er på Norsk=< Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det fungerer kanskje til Logitech dinovo tastatur også? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Update: Ny versjon pr. 16. oktober 2006, kompatibel med EA patch 1.4 Denne kan lastes ned her. (kilde) Dette er kun til G15 tastatur! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det fungerer kanskje til Logitech dinovo tastatur også? 7045241[/snapback] Tviler på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå