Minty123 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har nå gått igjennom 8 timer med Webdesign faget på VGS, og har lært det mest nødvendige innen HTML koding, og enda mindre i CSS. Nærmer seg nå en innlevering, og jeg har komt fram til dette Alt er skrevet i notepad, mens bildet er tegnet på en Wacom med Photoshop, dette er stort sett alle verktøyene jeg har tilgjengelig, og mine kunnskaper er også heller manglende. Det jeg da er ute etter, er enkel konstruktiv kritikk, innen ting som jeg burde/kan ordne på med notepad og Photoshop, men ikke overvurder mine evner, er begrenset hva man rekker å lære på åtte timer! Er dog villig til å lese guider for å lære mer, om det er noe som kan komme siden til nytte Takker og bukker! Hilsen Martin! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Bytt farge på linken. De to siste er vanskelig å se siden de har samme farge som bakgrunnen Men har dere om webdesign i valgfag på videregående? Hva annet kunne dere velge mellom? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hvilken link er samme farge som bakgrunnen? Hvilken oppløsning og nettleser kjører du? Her er de nemlig alltid svart på hvit, eller hvitt på svart, uansett hvilken oppløsning jeg kjører i Edit: To timers valgfag = Fjellklatring, Rettslære, Organisasjonslære, Webdesign, Aerobic, Ballspill. Endret 7. oktober 2006 av PandaMartin Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 I IE er det galt, i FF er det riktig. Til bare å ha jobbet med webdesign i 8 timer må jeg si at det var et imponerende resultat Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Takker og bukker for ros! Men hos meg oppstår ikke dette linkproblemet, selv i explorer Er vel mulig jeg har skrevet noe feil, men som nye explorer versioner forstår? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Versjon: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2 Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hmm.. I min explorer er det i alle fall feil... Vet ikke hvilken jeg har... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg får prøve å få den validert ettsted, og se om problemet vedvarer, skal gi beskjed når det er gjort , selvom det sikkert tar noen dager før jeg orker:) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sjekk om den er validert her: http://www.w3.org Jeg kan love deg at det ikke tar mer en 3-5 minutter. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Makan til vranglære. Gi læreren din juling! Tabeller og fyfy. Hos oss kunne vi også velge webdesign, men jeg valgte fri i to timer. (Har alt 33 timer) "Grunnleggende opplæring i frontpage" var ikke fristende. Ting du bør fikse: Legg til en DOCTYPE. Title align right? Hva skal det være godt for? Bildet er litt for uskarpt. Flytt menyen litt opp. Ikke ha en px høyde på tabellen som inneholder innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå