Starblade Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Halla! Jeg spiller Project IGI og RTCW for tiden. Problemet er at jeg ikke klarer å utnytte knappene på musen i spillene. I Project IGI klarer jeg ikke å tildele knapp 3 (tommelknappen) til en handling, og i RTCW klarer jeg ikke å tildele webwheel eller knapp 3 til en handling. Jeg innstallerte driverne som kom med musen på CD og kjører Win98SE. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Fungerer scrollhjulet ditt i andre spill, fortrinnsvis spill som bruker Quake 3-motoren (f.eks Q3A)? Har du sjekket alle mulige innstillinger i Logitech sitt kontrollprogram evt Enhetsbehandling? Har du vært på Logitech sine hjemmesider og sett etter en evt. oppdatering? Hvis du har du tilgang til News, så let der etter clues...(RTCW/Logitech) I RTCW er scrollhjulet en lifesaver...ikke bare kan den brukes til å skifte våpen, men det er en instilling som gjør at den kan brukes til å zoome inn/ut med sniperriflene/kikkerten Bruker Microsoft sin Intellimouse Explorer, den funker fint (Kjører WinXP med nyeste musedriver installert). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Hvis du har installert mouseware funker ikke knappene på musen i spill.. (utenom de to hovedknappene selvfølgelig) Det suger mega-penis. Logitech burde fikse det... Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 hva må man gjøre da? får ikke til å scroolle engang i rtcw.. btw så har musa pluttselig slutta å virke. er helt død, men den gamle musa surrer og går. argh! Lenke til kommentar
Yumkie Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Det står i en readme file for logitech sine optiske muser at man MÅ ha den siste Mouseware (9.24 tror jeg) for at dette skal virke. I tillegg må man installere Logitech Gaming "ett eller annet". (husker ikke hva det het, men les i readme filen som kom med musen.) Jeg har gjort det, og får hjulet til å virke både i RTCW og Quake [ Denne Melding var redigert av: Yumkie på 2002-03-04 21:45 ] Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg har hatt flere Logitech mus og hver gang fungerer det med å installere driveren, konfigurere i kontroll panel og så avinstallere driveren igjen. Blir vel tydeligvis igjen noe i registry som gjør at dette fungerer. Spiller selv med Logitech Optisk mus i både RTCW, DFLW, MOHAA m.m. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Win XP sine egne generiske drivere funker som bare det med Dual Optical. Da jeg installerte de siste driverne fra Logitech (9.41/42) nektet hjulet å funke i spill og i windass var det sykt tregt. Fjernet bare driverne og alt var fryd og gammen igjen. Forklaring på dette: Je rait! :wink: -P- Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg installerte driverne, og alt funket! Bare ikke WingmanGaming-musa i WinME... Men det er det eneste... Den fungerer vakkert i Win2kPro... Og DualOptical'n rocker... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hos meg så virket ikke den 3. knappen i win98 I winXP så bare pluga jeg den i så virket det perfekt. Men jeg like ikke logitech driverne. Går ut av Spillet man spiller og ut i en meny Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Nå har jeg lagt inn XpPro, og DualOptical'n funker som bare juling, med siste Logitech-drivere installert! Pluss den gamer-piss-greja! Om dere har problemer med tredje og fjerde knappen i spill; Sett dem til knapper på tastaturet dere ikke bruker i de aktuelle spilla, som f.eks. ENTER og BACKSPACE. Og pass på at hjulet er satt til å bare rulle en linje. Dere med problemer; Jeg fatter rett og slett ikke hva dere gjør galt. Men okej. Det kan hende jeg har superkrefter. Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Jeg har svaret på alle deres problemer(unatatt den døde musen:) 1. For å få tommelknappen til å funke MED mouseware, må du sette knappen som "Middle Button" Da funker den som fy til alle funskjoner i de fleste spill(som jeg har prøvd ut) 2. Som nevnt, sørg for at scrollen bare tar 1 linje.. ellers skal det funke. Lenke til kommentar
The man! Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 innstaller mouseware, så funker tommelknappen. så går du inn på logitech sine hjemmesider og laster ned gamewheel.exe og vips så er problemene fikset. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: Den 2002-07-24 10:03, starfalc skrev:Jeg har svaret på alle deres problemer(unatatt den døde musen:)1. For å få tommelknappen til å funke MED mouseware, må du sette knappen som "Middle Button" Da funker den som fy til alle funskjoner i de fleste spill(som jeg har prøvd ut)2. Som nevnt, sørg for at scrollen bare tar 1 linje.. ellers skal det funke. hihi..den døde musen er ikke død lenger..fikk en ny :smile: nå har hovedkortet mitt ryki hehe..skal sende det i mårra. fikk ikke brukt mouseware på slutten av hkets levetid. da installeringa nesten var ferdig restarta pcn seg..veldig rart det.. etter masse formateringer, reinstall av win, fjerning av alle partisjoner og partisjonert på nytt..jaja får vel nytt snart, og da skal jeg spille i linux =) Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Leit med HK ditt:( Snodige greier.. Har lindows kommet ut? Tilbake til jobben :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå