fakey Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg leser overalt at den "nye" iPoden som har gått fra hele 60gb til 80gb er en "fulstendig fornyelse". Hva er nytt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er meir enn lagringskapasiteten som er fornya i forhold til forrige versjon. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Og jeg spurte jo "Hva er nytt?". Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid. 7022376[/snapback] Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Og jeg spurte jo "Hva er nytt?". 7022373[/snapback] Ups, sorry. Trur ikkje det er meir enn det Tomas_H nevner, er ein artikkel om det på Amobil: http://www.amobil.no/artikkel/mp3-spillere...-spillere/31109 ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid. 7022376[/snapback] Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!: 7022384[/snapback] Kvifor skulle du det? Eg er enig i at ordbruken til Apple er dårleg, men om du ikkje har bruk for ein ny iPod ser eg ingen grunn til å skifte den. Har framleis min iPod 3G som er i bruk dagleg, koseklumpen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Og jeg spurte jo "Hva er nytt?". 7022373[/snapback] Ups, sorry. Trur ikkje det er meir enn det Tomas_H nevner, er ein artikkel om det på Amobil: http://www.amobil.no/artikkel/mp3-spillere...-spillere/31109 ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid. 7022376[/snapback] Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!: 7022384[/snapback] Kvifor skulle du det? Eg er enig i at ordbruken til Apple er dårleg, men om du ikkje har bruk for ein ny iPod ser eg ingen grunn til å skifte den. Har framleis min iPod 3G som er i bruk dagleg, koseklumpen. 7022395[/snapback] Hørt om ironi? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid. 7022376[/snapback] Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!: 7022384[/snapback] jeg vet, jeg ble ganske skuffa, var gira for en ny ordentlig video ipod som var ryktet.. men gadd ikke vente lengre, og video on the go er ikke min største prioritet. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 eg skal ha meg ny ipod no.. tenkte og ggå for 30gb Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nye earbuds er også inkludert, som er bedre enn de gamle. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nye earbuds er også inkludert, som er bedre enn de gamle. 7054738[/snapback] skal ikke mye til for å slå de gamle.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå