Gå til innhold

nye iPod - "en fulstendig fornyelse" ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg spurte jo "Hva er nytt?".

7022373[/snapback]

Ups, sorry. Trur ikkje det er meir enn det Tomas_H nevner, er ein artikkel om det på Amobil: http://www.amobil.no/artikkel/mp3-spillere...-spillere/31109

 

ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid.

7022376[/snapback]

Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!:

7022384[/snapback]

Kvifor skulle du det? Eg er enig i at ordbruken til Apple er dårleg, men om du ikkje har bruk for ein ny iPod ser eg ingen grunn til å skifte den. Har framleis min iPod 3G som er i bruk dagleg, koseklumpen. :love:

Lenke til kommentar
Og jeg spurte jo "Hva er nytt?".

7022373[/snapback]

Ups, sorry. Trur ikkje det er meir enn det Tomas_H nevner, er ein artikkel om det på Amobil: http://www.amobil.no/artikkel/mp3-spillere...-spillere/31109

 

ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid.

7022376[/snapback]

Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!:

7022384[/snapback]

Kvifor skulle du det? Eg er enig i at ordbruken til Apple er dårleg, men om du ikkje har bruk for ein ny iPod ser eg ingen grunn til å skifte den. Har framleis min iPod 3G som er i bruk dagleg, koseklumpen. :love:

7022395[/snapback]

Hørt om ironi? :tease:

Lenke til kommentar
ikke akkurat en ordentlig ny ipod vil jeg si. den har fått en søkefunksjon, 60% sterkere lysstyrke og den største har bedre batteritid.

7022376[/snapback]

Det var jo helt sinnsyke saker. Kanskje på tide å kaste min "gamle" iPod Video og kjøpe en slik en? :!:

7022384[/snapback]

 

jeg vet, jeg ble ganske skuffa, var gira for en ny ordentlig video ipod som var ryktet.. men gadd ikke vente lengre, og video on the go er ikke min største prioritet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...