Fjernkontroll1 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Plutselig på pcen min har det kommet en mappe på pcen som heter complete og tar masse GB. Jeg kan ikke se den selv om jeg har på "vis skulte filer og mapper". Selv om jeg ikke kan se den så må alle spyware, adaware og viruskontroller søke gjennom den og det gjør at det tar ca. 25 min ekstra. Jeg har prøvd å søke etter den men finner den ikke der heller Jeg har lyst til å få den bort men vet ikke hvordan Takker for alle svar Endret 7. oktober 2006 av akema2212 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har du søkt etter filene i mappa og sett om lokasjonen kan være ein annan? Trur du vil finne den ein stad. Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Når jeg søker på f.eks. superantispyware så står det akkurat hvor mappen ligger men når jeg går inn for å se etter den er den ikke der!! Jeg har prøvd å søke etter mappen Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 vis skulte filer og mapper" Du må kanskje merke av for "skjul beskyttede operativsystemfiler" as well ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå