King-Nothing Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi er er to stk som søker flere medlemmer til å starte band. Vi er 23 og 32 år, og har spilt i en del år. Begge har erfaring både fra live spilling og studioarbeid. Vi øver i Grenland hvor vi har vårt eget utstyr i eget øvingslokale. Musikken vi kommer til å spille er rock med et heavy/progressivt preg, men vet ikke helt hvor vi lander når det gjelder stil. (Bare å flytte denne hvis den har havnet feil) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bump. 14 tegn... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Telemark er desverre litt langt vekke... Bor selv i Bergen og bandet mitt trenger både bassist (vi ordner oss for øyeblikket med at jeg tar bassen gjennom orgelet, men jeg hadde vært mye firere om vi hadde hatt en bassist) og trommis (saksofonisten spiller trommer, da sax ikke passer alle låtene) Endret 26. oktober 2006 av HenHau Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 *bump* 14 tegn Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 tror du kan kansje lykkes litt bedre hvis du går på musikkskapnign og instrumenter delen og poster der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå