bgrot Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Her en natt så bestemte jeg meg for å ta med meg kameraet mitt ut for å ta bilder av "landeveien" der hvor jeg bor.. jeg skynte meg før tåka la seg ordentlig.. er litt tåke, men det går greit trur jeg.. Bildet er tatt rundt kvart på tre på natta! Tatt med et Eos 30D og lukkerhastighet på 30 sekunder. Mitt første "gatefoto" noe jeg kunne gjort anderledes? som evt kunne gjort det bedre? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) I min mening (jeg har ikke så mye peiling på bilder sånn teknisk og sånt) men bilder syns jeg virka veldig varmt og koselig da.. Syns det hadde vært greit om du kunne lagt det ut i 1024*768 format så jeg kan ha det som bakgrunn.. Fikk veldig kosefølelse av bildet for some reason Bra bilde. Tok og modifiserte litt til bakgrunn, håper du ikke har noe imot dette funket bedre som bakgrunn sånn syns jeg.. Endret 7. oktober 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Fint bilde, men synes det ble litt for lyst til å kalles natt. Fint motiv, og god bildekvalitet. Synes bgrot gjorde et godt grovarbeid, og sweet finpusset bildet. Utrolig bra. Full pott fra meg.6/6! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) heheheh takk takk ^^ men altså.. var jo ikke mitt bilde da Endret 7. oktober 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Prøvd å gjort samme med bilder av mennesker? Kan bli utrolig morsomt om du kjeder deg... Fjern halve bildet og speil det. Edit: Eksempel Endret 10. oktober 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 heheheh takk takk ^^ men altså.. var jo ikke mitt bilde da 7023857[/snapback] Som sagt, er snakk om grovarbeid og finpuss. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg syns hvitbalansen var litt feil. Det ble litt i guleste laget. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg syns hvitbalansen var litt feil. Det ble litt i guleste laget. 7040173[/snapback] Kanskje riktig, men det gir en følelse av varme, synes nå jeg da. Synes det var fint sånn. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Prøvd å gjort samme med bilder av mennesker? Kan bli utrolig morsomt om du kjeder deg... Fjern halve bildet og speil det. Edit: Eksempel 7037728[/snapback] Morsom speileffekt. Kan noen forklare meg hvordan man gjøre denne i photoshop? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg gjorde det i paint... -Først velger du det utsnittet du vil ha. -"Kopierer" -Dobler bredden. -Speilvender bildet. -"Lim inn" ...og da skal bildet være i orden. Går sikkert å gjøre det i photoshop også, men jeg aner ikke hvordan Endret 10. oktober 2006 av Knutgrus Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 veldig Fint bildet. litt lyst til og kalles den ensome natt. men syns den var bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå