Rockna Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hei lastet ned Battlefield 2142 idag fra gamer.no... Når jeg spiller og skal velge spawn så kommer det opp en feil melding..(ikke send, den feil meldingen) Noen som kan hjelpe meg eller noen som har samme problem? MVH Tom Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nesten alle har lignende problemer, tror det vil bli fikset etterhvært. Selv har jeg ikke opplevd dette, men har ikke spilt så mye heller. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilken melding er det som skal komme opp? Du sier selv du får opp feil melding. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 BF2142.exe har et problem å må lukkes tipper jeg. Får også den. Utrolig kjipt Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilken melding er det som skal komme opp? Du sier selv du får opp feil melding. Jeg tror han mener den "send/ikke send feilmeldingen. Har fått den ett par ganger jeg også, men ikke så ofte. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg få en feilmelding før spillet kommer opp jeg skjemen blir svart så står det en melding og ok under... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hvilken melding er det som skal komme opp? Du sier selv du får opp feil melding. Jeg tror han mener den "send/ikke send feilmeldingen. Har fått den ett par ganger jeg også, men ikke så ofte. 7022670[/snapback] Tror det var litt sarkasme innblandet der hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
covenent Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg får også den meldinga >_< får spillt i max 1 min før bf krasjer til skrivebord og send/ikke send feilrapport meldinga kommer. Er ekstremt kjipt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg får også den meldinga >_< får spillt i max 1 min før bf krasjer til skrivebord og send/ikke send feilrapport meldinga kommer. Er ekstremt kjipt. 7023795[/snapback] Grunnen til at jeg ikke har fått den er vel kansje fordi jeg har slått av den send feilrapport beskjeden Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg får også den meldinga >_< får spillt i max 1 min før bf krasjer til skrivebord og send/ikke send feilrapport meldinga kommer. Er ekstremt kjipt. 7023795[/snapback] Grunnen til at jeg ikke har fått den er vel kansje fordi jeg har slått av den send feilrapport beskjeden 7023881[/snapback] Så du får ikke CTD pga. det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå