Idioteque Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 http://www.petakillsanimals.com/ 7024251[/snapback] Ehm, har du lett etter en passende tråd å poste den linken i, for så å gi opp og poste den i den første du så? Jeg ser ikke relevansen helt. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Linken er temmelig godt etablert gjennom eksempel, politietterforskning og psykiatri. I for eksempel Diagnostic and Statistics Manual of Mental Disorders. Urovekkende mange sadister begynner med dyr og jobber seg opp til mennesker. 7059678[/snapback] Dette er nok i stor grad en myte, men du må gjerne vise til en eller annen spesifikk studie som viser hvor feil jeg tar? Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 DSM er basert på all samlet kunnskap om menneskepsyket. Har ikke boken her, men den siterer studier i fotnotene. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Aner ikke hva maksimalstraffen er... men man får vel ikke mer enn et par måneder for grov, sadistisk mishandling... 7059542[/snapback] Er det ikke mer da er han ute om et par månder,å gjør enda mer groteske drap på dyr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ønsker personen alt vondt i verden, og håper han blir funnet av noen hardcore dyreelskere. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det eneste gode svaret jeg kan gi trådstarter på spørsmålet er at det antagelig er snakk om en sadist, en person med morbid fascinasjon for død og smerte. Slike mennesker begynner visstnok gjerne med dyr før de jobber seg opp til mennesker. Derfor er det uhyre viktig å oppklare episoder med slikt sadistisk dyreplageri. 7023404[/snapback] Jepp, det er også et kjennetegn på sosiopater. Disse menneskene må sperres inne før de begynner å skade andre. Lenke til kommentar
rekar Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg følger en del med på FBI files, medical detectives osv på Discovery. Når det gjelder seriemordere, så har de en ting til felles. Som barn likte de å pine små dyr. Det begynner som oftest med innsekter. Gradvis går de over til større dyr. Til slutt mennesker. Vill ikke si at alle er slik. Men de fleste. Når det gjelder pining av dyr så er jeg imot det. Det burde ikke skje. Men, jeg er heller ikke så begeistret for ALF og Peta. Jeg er ening med dem i en sak. At dyr ikke burde utsettes for unødig pining. Disse organisasjonen bruker uetiske midler for å oppnå målet sitt. Målet er total frigjørelse av alle dyr. Skal slenge litt mer dritt om Peta. Spør en Peta representant hvor mange dyreliv de har reddet kontra hvor mange dyreliv de har tatt. Peta gjør meg kvalm. De ser ikke på vold som umoralsk. De ser på vold som taktikk. Taktikk for å oppnå målet sitt. Målet som er total kaos. Nei, jeg sier bare nei takk til slike organisasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå