Mott Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg har hørt og lest at det skal finne en interessetest på aetat sine sider men de finnes jo ikke lenger så er det noen som vet hvor jeg kan finne denne testen. Endret 7. oktober 2006 av Mott Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 skoletest.no har jo noe, og du skal ha fått passord og brukernavn av skolen din. Hvis det var det du mente da :/ Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg har hørt og lest at det skal finne en interessetest på aetat sine sider men de finnes jo ikke lenger så er det noen som vet hvor jeg kan finne denne testen. 7021962[/snapback] det heter ikke Aetat lenger, det heter NAV (Arbeids- og velferdsforvaltningen) adresssa til interessetesten er er: http://www.nav.no/page?id=318 Endret 7. oktober 2006 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Mott Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg tenkte på testen som man fant på aetat osv. problemet er at de har fått ny nettside og finner ikke testen nå, det var en test for å kunen teste hvilken utdaninger som passer for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå