kenzuke Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Jeg har en tablet-pc av typen Fujitsu Siemens. Denne har ikke S-Video, slik som min stasjonære har, men kun en vga (?) utgang.. (Den blå, vanlige kontakten man bruker til dataskjermer) Det jeg lurte på, er om det er mulig å få skjermbildet over på TV`en med bare denne VGA utgangen? Skal bruke dette til å se film o.l. Har en S-video kabel med den runde kontakten i den ene enden, å scart i andre. Finnes det f.eks en overgang fra VGA til S-video, eller kan man kjøpe en egen kabel som kan brukes til dette? På forhånd, takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Jeg har sett noen løsninger som gjør om VGA til S-Video, men jeg vet ikke hvor de selges. Sjekk ut hva Clas Ohlson og ulike nettbutikker har. God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har sett noen løsninger som gjør om VGA til S-Video, men jeg vet ikke hvor de selges. Sjekk ut hva Clas Ohlson og ulike nettbutikker har. God helg. Hilsen, efikkan. 7023192[/snapback] Takk for svaret Jeg var på clas å leita, men fant ikke en sånn type overgang. Har prøvd å søke igjennom google å litt sån forskjellig, men var litt av et tap-prosjekt, dette Ingen som har handlet dette før / evt. vet hvor man kan kjøpe? Endret 8. oktober 2006 av kenzuke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fant ein i USA, men det såg ikkje ut som dei sendte til utlandet. http://www.computercasesandcables.com/ccc/CV-25120.html Dersom denne overgangen fungerer må det være den beste løysingen. Er du heldig finn du kanskje ein nettbutikk i England som har denne og sender til Norge. Er du enda heldigare finn du ein norsk leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå