wildv Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 To typer i Numedal videofilmet et lysende objekt på himmelen natt til Lørdag. Se videoen på http://www.nrk.no/buskerud. Er dette en UFO tro? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Ja, det er jo en UFO per definisjon, siden det ikke er identifisert. UFO betyr ikke "romskip fra andre planeter". Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Nei, det var nok Jupiter :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Nei det er ukjente flygende objekter :grin: Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 20:10, skrev Kjetil Lura:Nei det er ukjente flygende objekter "Uidentifisert Flygende Objekt" faktisk. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: EnD.R.E. skrev (2002-11-06 20:20):"Uidentifisert Flygende Objekt" faktisk. Jaja men eg hadde faktisk problemer å skrive Uidentifisert. Derfor skrev eg ukjent Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 nå når vi snakker om merkelige ting. en kveld jeg satt her med pcen og så ut vinduet, så jeg en hvit prikk langt borte som beveget seg mot venstre. ikke så veldig fort så det ut som, men en del raskere enn en satelitt. plutselig ble lyset rødt og begynte å bevege seg tilbake mot venstre til det forsvant bak et fjell. jeg har ingen video av dette, først og fremst fordi hendelsen varte i max 10 sek, og jeg var alt for fascinert av dette merkelige greiene til å tenke på å filme det. (etterpå kom jeg jo på at jeg skulle funnet noe å filmet med). var det jeg så et UFO eller var det bare et vanlig fly som tok en u-sving? Lenke til kommentar
ShakaZulu77 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hvis du ser noe i lufta og du ikke vet hva det er...og det beveger seg...er det pr. definisjon en UFO. Jeg ser UFOer hele tida jeg! Ikke noe unormalt med det...tvert i mot! ShakaZulu77 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 UFO er ikke noe uvanlig hos meg da eg ofte går på tur om natten med hunden og ser merkelige ting i himmelen. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det vil være veldig naivt og korttenkt å fatte den slutningen at noen uidentifiserbare flygende objekter er romskip. Det er ikke mer enn 100 år siden folk så tusser og troll i skogen, vet dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå