thaldo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Heisan. Skal kjøpe mobil til damen (32 år). Hun har endal krav og "ikke krav". Hun er ikke noen stor mobil freak 1. Det skal ikke være noen 3G telefon 2. Kamera trenger ikke å være særlig bra, men brukenes (type 1 Mpixel) 3. Det skal helst være slik man "klapper sammen" for å beskytte skjermen 4. Helt ikke for stor (men ikke noe absolutt krav at den skal være ultraliten). 5. God batteri levetid ! Det som er viktigst er at den stillig, pen og slank. Hvis den er det og kan ta OK bilder og sende SMS og MMS så er hun i utgangpunktet happy. Men mp3 pg radio syntes jeg jop hun bør ha. Har ikke satt noe pristak enda. Noen forslag ? (noen damer også i salen som ønsker å anbefale Er glad for hjelp og råd. ps. Hun har en Siemens C55 fra før. Tom H Endret 7. oktober 2006 av thaldo Lenke til kommentar
basip Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hva med en Z610i? Nettopp testet av amobil. http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...son_z610i/32124 Vet iallefall at madammen min ønsker seg den Edit: så nettopp at det ikke skulle være noen 3G telefon.. Men den er da verd en titt uansett synes jeg Endret 7. oktober 2006 av basip Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 1. Det skal ikke være noen 3G telefon2. Kamera trenger ikke å være særlig bra, men brukenes (type 1 Mpixel) 3. Det skal helst være slik man "klapper sammen" for å beskytte skjermen 4. Helt ikke for stor (men ikke noe absolutt krav at den skal være ultraliten). 5. God batteri levetid ! 7021803[/snapback] Z610i har greit kamera, riktig form, er ikke spesielt stor, MP3-spiller, minnekort og god batteritid. Altså alt utenom radio og ikke 3G. "3G-problemet" er ikke verre enn at man skrur av 3G i nettverksmenyen. Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Enig .. det ligger godt ann. Skal kikke nøyere på den. Takker. Hvis det er fler forslag så er jeg forsatt takknemmelig !! Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Motorola V3i Gold Dolce & Gabbana er jo både tynn, pen og ikke altfor "avansert" kanskje.. motorola razr v3i gold Endret 7. oktober 2006 av megaloman Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Motorola V3i Gold Dolce & Gabbana er jo både tynn, pen og ikke alfor avansert kanskje.. motorola razr v3i gold 7022543[/snapback] Støtter Motorola v3 serien, om det er den orginale, pink eller gold. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) tenkte pink kanskje for noen var litt mer for "tenåringer" da.. og mener selve telefonen er litt annerledes på forsiden i lukket tilstand enn originalen, ikke bare fargen liksom. så får man finne ut hvilken som er penest. originalen, metall gold pink Endret 7. oktober 2006 av megaloman Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Gold får du for 3000kr hvis du stikker til elekromessa i lillestrøm som elkjøp sponser.Gold har gold og sølv farge,ikke sort. Lenke til kommentar
thaldo Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Motorola'en var faktisk kanon fin den og. Må nesten begynne å se på spesifikasjonene ... men stilig var den. Og som dere også kommenterte så tilfredstiller den "kravene". Takker så mye for alle tips. Fler motas med takk.. men nå har jeg en god start. Glimrende ! Tom Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Støtter forslagene om Motorola V3 Dolce & Gabbana. Eller pink edition -Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå