tshenrik Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei, Er de noen som vet om noen gode amerikanske fotball filmer? rå troa på den sporten, om noen kan svare, så er jeg veldig takknemlig. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Any Given Sunday The Replacements The Longest Yard The Waterboy digger alle disse filmene Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Remember the Titans The Longest Yard (orginalen) Varsity Blues "Any Given Sunday" stiller dog i en klasse for seg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Rart at ingen her har nevnt Knute Rockne All American med Ronald Reagan i en av hovedrollene. Filmen handler om Amerikas mest legendariske fotballtrenere gjennom tidene som attpåtil var norsk; (han var fra Voss og kom som gutt med familien til USA i 1890åra). Den kan bl.a. kjøpes her Endret 7. oktober 2006 av Montag Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Remember The Titans, definitivt, jeg elsker den filmen. Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Friday Night Lights er den beste fotballfilmen jeg har sett. Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er enig med de som har nevnt Any Given Sunday - dødsbra film. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg ser mange har nevnt the longest yard....jeg syns den er dødsbra...en av de beste filmene jeg har sett....så den anbefales sterkt...understreker STERKT! bare se den! Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er enig med de som har nevnt Any Given Sunday - dødsbra film. 7056664[/snapback] Så enig. Mener selv at den er den mest brukbare av amerikansk fotball på film. Men jeg lo godt av The Waterboy også Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gridiron Gang Remember The Titans Any Given Sunday Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Invincible, med Mark Wahlberg Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 The Comebacks , komedie som går på canal pluss nå. Typisk amerikansk sports komedie om en trener som ikke får til en dritt med lagene sine.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Liker tittelen på denne tråden. Regner med du er ute etter fotballfilmer fra Amerika? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå