Gå til innhold

Datasec.no lanserer 3. versjon av nettspillet sitt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menes det seriøst med "bruk fantasien til" på lvl 2? Jeg klarer ikke komme på stort mer å gjøre =/

 

hmm.. lese oppgaven litt bedre, så er det vel litt enklere :p

 

edit: meh, tom for idéer igjen.

edit igjen: bah, en latterlig skrivefeil tidligere i dag var hele problemet.. lvl 3 here I come ! Har litt tid til å få gjort litt mer nå også :)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Hm, artig var det, men jeg føler meg litt usikker på lvl 4.. Blir litt prøving og feiling :)

supar-edit: joda var jo igrunn grei den, trodde det var en mer kompleks løsning.

 

Ny edit: linken min ble ikke godkjent, står det. Takler den ikke navn på parametre? altså cookie= ?

Ny edit: Nå må jeg knekke passordet på routeren i huset, for jeg glemte å tenke på at den seff ikke videresender til meg på port 80 :'(

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

user-agent og referer blir jo lagret i en logg fil, så blir dette printed ut i den andre php fila. User-agent og referrer er noe browseren din legger til, derfor kan vi endre på det med diverse program. Hvis vi da putter inn JS kode i user-agenten våres blir JS koden lagret i loggfilen og vil bli kjørt når vi leser den php fila som printer ut informasjonen.

Lenke til kommentar
Du husker kanskje noen fil-endelser som gikk igjen i løpet av spill nr 2?

Nå føler jeg at jeg hjalp deg mye :p

7107229[/snapback]

 

Ja, mulig det - men jeg husker ikke spill 2 noe særlig... Lenge siden jeg gjorde det... Noe mer du kan si?

 

*Tronaldo*

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av *Tronaldo*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...