Gå til innhold

Datasec.no lanserer 3. versjon av nettspillet sitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menes det seriøst med "bruk fantasien til" på lvl 2? Jeg klarer ikke komme på stort mer å gjøre =/

hmm.. lese oppgaven litt bedre, så er det vel litt enklere :p

edit: meh, tom for idéer igjen.

edit igjen: bah, en latterlig skrivefeil tidligere i dag var hele problemet.. lvl 3 here I come ! Har litt tid til å få gjort litt mer nå også :)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Hm, artig var det, men jeg føler meg litt usikker på lvl 4.. Blir litt prøving og feiling :)

supar-edit: joda var jo igrunn grei den, trodde det var en mer kompleks løsning.

Ny edit: linken min ble ikke godkjent, står det. Takler den ikke navn på parametre? altså cookie= ?

Ny edit: Nå må jeg knekke passordet på routeren i huset, for jeg glemte å tenke på at den seff ikke videresender til meg på port 80 :'(

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Altså, jeg vet hvordan man løser denne, men det jeg gjør funker ikke. Poenget er å ha en type kode i user-agent, men php kode funker ikke, og JS er til ingen hjelp, men SSI tror jeg det er meningen vi skal bruke. Men har prøvd mange varianter og har ikke fått det til.

Lenke til kommentar

user-agent og referer blir jo lagret i en logg fil, så blir dette printed ut i den andre php fila. User-agent og referrer er noe browseren din legger til, derfor kan vi endre på det med diverse program. Hvis vi da putter inn JS kode i user-agenten våres blir JS koden lagret i loggfilen og vil bli kjørt når vi leser den php fila som printer ut informasjonen.

Lenke til kommentar
Du husker kanskje noen fil-endelser som gikk igjen i løpet av spill nr 2?

Nå føler jeg at jeg hjalp deg mye :p

7107229[/snapback]

Ja, mulig det - men jeg husker ikke spill 2 noe særlig... Lenge siden jeg gjorde det... Noe mer du kan si?

*Tronaldo*

EDIT: Skrivefeil

Endret av *Tronaldo*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...