Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hjelp til plassering av power sv på HK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det du trenger er en skrutreker og ta den på de jumperene til den starter og på den den starter er den riktige :)

7022160[/snapback]

Hørtes risky ut d der Golrandir...

Har hatt d der problemet flere ganger når jeg har bygget pc'er av reste-deler.

D du må gjøre er å finne ut hvilket produsent som har produsert hovedkortet, og hvilket kodenavn d har. Dette står som oftest på hovedkorte. Så går du til nettsidene til produsenten og søker på navnet, der vil du mest sannsynelig finne en .pdf filer eller lignende som viser en oversikt over hovedkorte, og hvor alle tingene skal plugges i :)

-isaksn-

Lenke til kommentar
det du trenger er en skrutreker og ta den på de jumperene til den starter og på den den starter er den riktige :)

7022160[/snapback]

Hørtes risky ut d der Golrandir...

Har hatt d der problemet flere ganger når jeg har bygget pc'er av reste-deler.

D du må gjøre er å finne ut hvilket produsent som har produsert hovedkortet, og hvilket kodenavn d har. Dette står som oftest på hovedkorte. Så går du til nettsidene til produsenten og søker på navnet, der vil du mest sannsynelig finne en .pdf filer eller lignende som viser en oversikt over hovedkorte, og hvor alle tingene skal plugges i :)

-isaksn-

7022210[/snapback]

nei det er det ikke har gjort det mange ganger uten problemer

Lenke til kommentar
der det rosa tror jeg den skal plaseres

7022273[/snapback]

Mange har bemerket denne plassen.. men der står det ikke noe speielt. Prøvde med en gammel power sw knapp- På alle men ingen reagerte..

Ta å se oppe til venstre, der står det ''Front'' Der er det 2 plasthetter(kortsluttningsgreier for å kalle det det), der ser det ut som det skal noe, men den starter heller ikke der! :realmad:

Hovedkortet er fra en 1 1/2 år gammel fjitshu siemens(vet ikke ossen det skrives!), hvor finner jeg kode nr?

-takk for hjelp-

-Shark-

Lenke til kommentar
Hvilket hovedkort er det?

Dette skal stå greit forklart i manualen som fulgte med.

Flere har pekt på det området hvor den type ledere skal kobles til - men for detaljer må du se i manualen.

7027406[/snapback]

problemet er..

Jeg kjøpte disse delene nylig. De var brukte. Hovedkortet er fra en fujitsu siemens pc, cpuen døde og ble erstattet med en celeron 2.6ghz.

Jeg har hverken manualen eller koden på hk. Hvor finner jeg det?

Fikk kun med en cd ''drivers & utility''.

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Power-bryteren bruker bare to. Og det er jo en haug med pinner der! Jeg husker jo ikke det da. :p

Men jeg tror kanskje skjemaet står et sted på innsiden av kabinettet. Har også sett det har stått trykt på HK noen ganger.

7029760[/snapback]

-skjema- nei

-kabinett- jeg kjøpte kun delene brukt, så det har jeg ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...