Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden justerer seg ned automatisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja.. emnet forklarer vel feilen. Jeg prøver å justere opp lyden på volumkontrollen, men den justerer seg automatisk ned igjen.. Noen som har vært borti dette før...??

7021680[/snapback]

du har alle de nyeste driverne til lydenheten ja?

Lenke til kommentar

japp!

Men når windows starter kommer det opp "windows installer", som ikke klarer å fullføre. Den mangler en fil creative_"ettellerannet".msi. Det nytter ikke trykke på cansel heller, da starter den bare på nytt! Jeg lukker prosessen i oppgavebehandling. Men hvordan kan jeg avslutte denne jæveln å kanskje legge inn driverne på nytt..? Får den ikke til å slutte å starte opp hver gang windows starter..

Lenke til kommentar
japp!

Men når windows starter kommer det opp "windows installer", som ikke klarer å fullføre. Den mangler en fil creative_"ettellerannet".msi. Det nytter ikke trykke på cansel heller, da starter den bare på nytt! Jeg lukker prosessen i oppgavebehandling. Men hvordan kan jeg avslutte denne jæveln å kanskje legge inn driverne på nytt..? Får den ikke til å slutte å starte opp hver gang windows starter..

7021934[/snapback]

har du inegrert lydkort? navn på evnt. kort? hvis den alltid kommer opp kansje det har skjedd en feil. prøv å gå inn på enhetsbehandling og avinnstaler lydkortet eller lydenheten, og installer den på nytt igjen. hvis du ikke blir kvitt windows innstaller greia da, kan du jo laste ned et program som heter End it all. den stopper alle prosesser som du velger ut. :)

Lenke til kommentar

Jeg fik bort instaleringen med windows install cleanup.. Men lyden går fortsatt ned automatisk. Reinstalerte driverne, men ingen virkning.

japp!

7021934[/snapback]

har du inegrert lydkort? navn på evnt. kort? hvis den alltid kommer opp kansje det har skjedd en feil. prøv å gå inn på enhetsbehandling og avinnstaler lydkortet eller lydenheten, og installer den på nytt igjen. hvis du ikke blir kvitt windows innstaller greia da, kan du jo laste ned et program som heter End it all. den stopper alle prosesser som du velger ut. :)

7021974[/snapback]

Lenke til kommentar

Nei bruker ikke winamp. Tror jeg gir opp å instalerer xp på nytt. tror det er noe mer rart også. Går ikke ann i skrive chkdisk /f heller. "En prosess bruker disken" . Og når maskinen starter chkdisk i oppstarten blir den avbrutt før den starter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...