nilsh Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja.. emnet forklarer vel feilen. Jeg prøver å justere opp lyden på volumkontrollen, men den justerer seg automatisk ned igjen.. Noen som har vært borti dette før...?? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ja.. emnet forklarer vel feilen. Jeg prøver å justere opp lyden på volumkontrollen, men den justerer seg automatisk ned igjen.. Noen som har vært borti dette før...?? 7021680[/snapback] du har alle de nyeste driverne til lydenheten ja? Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 japp! Men når windows starter kommer det opp "windows installer", som ikke klarer å fullføre. Den mangler en fil creative_"ettellerannet".msi. Det nytter ikke trykke på cansel heller, da starter den bare på nytt! Jeg lukker prosessen i oppgavebehandling. Men hvordan kan jeg avslutte denne jæveln å kanskje legge inn driverne på nytt..? Får den ikke til å slutte å starte opp hver gang windows starter.. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 japp! Men når windows starter kommer det opp "windows installer", som ikke klarer å fullføre. Den mangler en fil creative_"ettellerannet".msi. Det nytter ikke trykke på cansel heller, da starter den bare på nytt! Jeg lukker prosessen i oppgavebehandling. Men hvordan kan jeg avslutte denne jæveln å kanskje legge inn driverne på nytt..? Får den ikke til å slutte å starte opp hver gang windows starter.. 7021934[/snapback] har du inegrert lydkort? navn på evnt. kort? hvis den alltid kommer opp kansje det har skjedd en feil. prøv å gå inn på enhetsbehandling og avinnstaler lydkortet eller lydenheten, og installer den på nytt igjen. hvis du ikke blir kvitt windows innstaller greia da, kan du jo laste ned et program som heter End it all. den stopper alle prosesser som du velger ut. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fik bort instaleringen med windows install cleanup.. Men lyden går fortsatt ned automatisk. Reinstalerte driverne, men ingen virkning. japp! Men når windows starter kommer det opp "windows installer", som ikke klarer å fullføre. Den mangler en fil creative_"ettellerannet".msi. Det nytter ikke trykke på cansel heller, da starter den bare på nytt! Jeg lukker prosessen i oppgavebehandling. Men hvordan kan jeg avslutte denne jæveln å kanskje legge inn driverne på nytt..? Får den ikke til å slutte å starte opp hver gang windows starter.. 7021934[/snapback] har du inegrert lydkort? navn på evnt. kort? hvis den alltid kommer opp kansje det har skjedd en feil. prøv å gå inn på enhetsbehandling og avinnstaler lydkortet eller lydenheten, og installer den på nytt igjen. hvis du ikke blir kvitt windows innstaller greia da, kan du jo laste ned et program som heter End it all. den stopper alle prosesser som du velger ut. 7021974[/snapback] Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Jeg får ikke startet mediaplayer heller. "Det har skjedd en intern programfeil" får jeg som beskjed.. LAsta ned mediaplayer 11. den starta, men lyden har samme feilen Endret 7. oktober 2006 av nilsh Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) ingen som har tips..?? Endret 8. oktober 2006 av nilsh Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 help me, please? Lenke til kommentar
AlexX_89 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 LOL samme skjedde med meg for noen år tilbake.. faen det er så JÆVLIG plagsomt:P Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Forsøk med annet lydkort og mindre trøblete drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hm.. det er en bærbar. HP zv5000. fans dritt Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bruker du Skype? Jeg hadde tilsvarende problemer selv, men under "options" på Skype kan man tillate at Skype setter volum/sound device settings. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 nope! ikke skype.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Justerer du lyden i winamp? Bruker du Wave-out som output der, så justerer du all lyd når du gjør det i Winamp. Kan også være et annet program som kjører og justerer Wave-out. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei bruker ikke winamp. Tror jeg gir opp å instalerer xp på nytt. tror det er noe mer rart også. Går ikke ann i skrive chkdisk /f heller. "En prosess bruker disken" . Og når maskinen starter chkdisk i oppstarten blir den avbrutt før den starter.. Lenke til kommentar
sovende Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Gjelder dette når du hører musikk eller ser på film? Om det er når du ser på film som har lyd kodet som ac3 kan det være at ac3 filteret justerer lyden underveis. Du finner det i kontrollpanelet i tilfelle. Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Det gjelder hele tiden. Uansett hvilke programmer jeg har kjørende. Når jeg drar lydjusteringen opp hører jeg lyden som egentlig skal være der, så det funker, men den justerer seg ned automatisk med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå