Reeve Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Som topic sier, så lurer jeg på om det er stor forkjell i kjøleevne, om man har to radiatorer på ca. 120x120mm, som en 240x120 mm? Lurer litt fordi, det er mer praktisk med to stk 120x120, enn en stor en. De skal kobles mellom pumpe og CPU kjøleblokkene (CPU, GPU og NB), så dvs. Pumpe > Radiator(er) > CPU > GPU > NB > Vanntank > Pumpe. Er dette en bra rekkefølge? Takker for alle svar Endret 7. oktober 2006 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Uten at jeg kan bekrefte det, vil jeg tro at forskjellen blir svært liten. Du kan muligens oppleve en endring i flow, men det er slett ikke så avgjørende som mange tror. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Uten at jeg kan bekrefte det, vil jeg tro at forskjellen blir svært liten.Du kan muligens oppleve en endring i flow, men det er slett ikke så avgjørende som mange tror. 7021616[/snapback] Thx Hva syntes du forresten om dette settet her? Tenkte meg det settet, med GPU og NB blokk og en radiator til. Og vanntanken til Aquatube, pga. den gode løsningen, og design. Syntes dere om det? Btw. Det skal kjøle E6600, Asus P5W DH Deluxe og et DX10 kort til ca. 3500 (får se hvilket, når de kommer på markedet. Endret 8. oktober 2006 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå