Gå til innhold

Er avisbud viktig på CVen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man 32 år og leverer inn en CV hvor det bla står avisbud som 15 åring.. har det nok lite å si. Er man derimot 17/18 år kan det vise at man har jobberfaring, har pågangsmot, erfaring med plikter og arbeidstider og så videre. Så lenge arbeidsforholdet varte lenger en 2 uker da.

Ble man derimot etterhvert regionssjef for leveranse vil det være kjekt å ha på CV'en uansett...

Min korte tid som reklamebud har aldri nådd CV'en. ;)

Lenke til kommentar

dette mer karakterer er noe tissedam har dratt inn i diskusjonen i ettertid diskusjonen var egentlig om det hjalp at jeg har jobbet som avisbud forhold til han andre som ikke har gjort noe annet enn å sove når jeg gikke med avisen, dette med karakterer er noe tissedam har dratt inn i diskusjonen etterpå.

Lenke til kommentar

Så klart det hjelper å ha med at du har vært avisbud hvis du ikke har andre jobber å vise til som er en del viktigere. Det viser at du har vært i yrkeslivet, at du ikke bare har sittet hjemme og snyltet på mor og far.

Det er praktisk erfaring som er så utrolig viktig!, karakterer kommer i annen rekke. F.eks. sier arbeidsgivere at de ikke vil ansette folk som bare har tatt ett eller to år av siv.ing. studiet sitt fordi de er komplett ubrukelige,selv om de har syke karakterer (snakker da om jobber utenfor sommeren i relasjon til studier). Da hjelper det ikke skilte med alt mulig rart av karakterer osv. Det eneste du kan ta igjen med da er praktisk erfaring, og det å ha vært avisbud er en hard jobb som teller i positiv retning.

Lenke til kommentar
dette mer karakterer er noe tissedam har dratt inn i diskusjonen i ettertid diskusjonen var egentlig om det hjalp at jeg har jobbet som avisbud forhold til han andre som ikke har gjort noe annet enn å sove når jeg gikke med avisen, dette med karakterer er noe tissedam har dratt inn i diskusjonen etterpå.

7021944[/snapback]

Så har faktisk ikke vår diskusjon i forkant av temaet noe å si for diskusjonen her da.

Jeg sammenlignet en med gode karakterer mot en med dårligere karakterer som gikk med avisen.

Viste seg at flertallet av forumbrukerne mener at avisen er viktigere enn karakterer, så jeg tror vi stopper diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...