Gå til innhold

Japan: Hardware salg

phewBAR

Anbefalte innlegg

Link

- DS Lite: 274,389 134,554 (96.22%)

- PS2: 31,992 681 (2.08%)

- PSP: 25,319 2,201 (9.52%)

- Xbox 360: 2,195 1,086 (97.93%)

- GBA SP: 1,811334 (15.57%)

- Game Boy Micro: 1,103 83 (7.00%)

- Gamecube: 523 240 (31.45%)

- DS Phat: 253 63 (19.94%)

- GBA: 10 10 (50.00%)

- Xbox: 3 5 (62.5%)

DS Lite knuser ALT!

Men se på 360'n... faktisk solgt i Japan...!!

:thumbup:

Og enda en nyhet!

Dead Rising Selling Out In Japan

Link

Bare Bluedragon kommer nå så blir det nok solgt en del 360'er til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, BlueDragon var vel TGS sin perle tar jeg ikke feil... så er vel mange som vil ha en 360 for å få spilt det :)

Edit: Enda et pokemon spill? Får de ennå solgt disse spillene? Etter at de er melket etter all kunstens regler, og deretter melket flere ganger igjen? :ohmy:

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
For DS er det grunnet Pokemon... Xbox 360 er jeg ikke sikker på, mulig pga. det kommer noen RPG-spill rettet mot det japanske markedet nå.

7021627[/snapback]

No er jo XBox360-salga so låge at det ikkje skal so mykje til for at det blir ei stor prosentmessig auke...so Nintendo DS si dobling er mykje meir imponerande.

Forøvrig ser eg at gamle XBox slit no, med ein nedgang på massive 62,5 prosent(!) (5 maskiner, med andre ord).

...the great Eastern country that so painstakingly provides us with a continuous supply of numbers, role-playing games and saucer-eyed heroines who transform into magical assassin robots...

:lol:

Kay

Lenke til kommentar
Vel, BlueDragon var vel TGS sin perle tar jeg ikke feil... så er vel mange som vil ha en 360 for å få spilt det :)

Edit: Enda et pokemon spill? Får de ennå solgt disse spillene? Etter at de er melket etter all kunstens regler, og deretter melket flere ganger igjen?  :ohmy:

7021681[/snapback]

Pokemon er jo det spillet som frister mest på på ds`n, og forresten også alle de andre tidligere gameboyene med pokemon på :love:

Lenke til kommentar
Edit: Enda et pokemon spill? Får de ennå solgt disse spillene? Etter at de er melket etter all kunstens regler, og deretter melket flere ganger igjen?  :ohmy:

7021681[/snapback]

Ehh.. ja. Faktisk ingen Pokemon-spill som har solgt så mye som disse. Ny rekord faktisk. Over 1.5 millioner tilsammen av de to versjonene. På få dager..

Endret av TCi
Lenke til kommentar

7021681[/snapback]

Ehh.. ja. Faktisk ingen Pokemon-spill som har solgt så mye som disse. Ny rekord faktisk. Over 1.5 millioner tilsammen av de to versjonene. På få dager..

7021953[/snapback]

Herrejemini! Såpass populært enda ja... jaja, ikke rart Nintendo melker disse det de kan

Lenke til kommentar

Hehehehe, den var artig :!:

Men altså, husker jeg spilte de første Pokemon spillene når de kom ut. Syntest de var skikkelig bra på den tiden, men etterhvert kom det jo så mange Pokemon at det var umulig å kunne huske de. Samtidig så de jo ut som oppkast også. Og etterpå det ble det enda værre, og enda værre etter det osv... Nei, nå er det den værste spillserien jeg kan tenke meg... spiller mye heller de gode gamle Blue and Red :)

Lenke til kommentar

Jeg setter større spørsmål til folkene som kommenterer Youtube-klipp..

"

imclifford (1 week ago)

holy hell im dieing laughing!

(Reply) (Mark as spam)

yasuakimaru (1 week ago)

LMAO! SO FUNNY! "

Hva var så forbanna hysterisk morsomt med den? Beats me. Åjada, jeg vet hva pokemon er. Lillebror var gal etter det.

Lenke til kommentar

7021681[/snapback]

7021953[/snapback]

Herrejemini! Såpass populært enda ja... jaja, ikke rart Nintendo melker disse det de kan

7022202[/snapback]

Nå er det vel strengt tatt gamefreak som utvikler spillene for Nintendo . Det er omtrent det samme som med Fifa, Jak and Daxter eller Ratchet spillene som kommer ut en gang i året... Og det er jo ingen som tvinger folk til å kjøpe disse spillene? Men som sagt, gamefreak vil fortsette å lage pokemon-spill så lenge folk vil ha de.

Lenke til kommentar
Finnes det noko teori for årsaken til at DS Lite og X360 har hatt dobbelt så høge salg den siste veka?

7021551[/snapback]

Dead Rising slo visst ann i Japan, til tross for Z-rating. Mulig det ble en slags "undergrunns"-hit pga. ratingen, butikker setter ikke ut spillet, men har det bak kassa, så folk må spørre etter det.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Synes japanske salgstall er mindre spennende i og med at det er et helt annet marked der borte. En norsk liste hadde vært noe annet.  :thumbup:

7022981[/snapback]

Synes det er artig lesning jeg. Artig å se Nintendos totaldominans der borte, lurer på hvordan salgstalla ser ut tidlig i desember. Vil Nintendo fortsatt være overlegne (med wii og ds) eller vil ps3 selge som varmt hvetebrød? Only time will tell! \o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...