thaldo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heisann. Dette er kansje ikke verden værste spørsmål men setter pris på om jeg får svar. Jeg trenger en trådløs router som har WPA-PSK krypering (krav fra jobb). Ser at alle mener at Linksys WRT54GL er veldig bra (og ikke minst billig). Men ser jeg på spesifikasjonene så står det ikke WPA-PSK. Har den det (?) eller er det noen andre som folk kan anbefale ? ps. Jeg har bredbånd via kabel, ergo har router og trenger derfor å koble på en trådløs sender. Tom Lenke til kommentar
kulis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Heisann. Dette er kansje ikke verden værste spørsmål men setter pris på om jeg får svar. Jeg trenger en trådløs router som har WPA-PSK krypering (krav fra jobb). Ser at alle mener at Linksys WRT54GL er veldig bra (og ikke minst billig). Men ser jeg på spesifikasjonene så står det ikke WPA-PSK. Har den det (?) eller er det noen andre som folk kan anbefale ? ps. Jeg har bredbånd via kabel, ergo har router og trenger derfor å koble på en trådløs sender. Tom 7021486[/snapback] Flasher du den med siste dd-wrt firmware eller hyperwrt+thibor versjon så støtter den det Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Den støtter originalt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå