diZrupt0r Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hva med å dele opp "Lagringsmedier"-kategorien i flere kategorier? Synes det er mye forskjellig som taes opp der, kan med fordel deles opp for å skape mer oversikt. Feks noe sånt som: 'Harddisk-relatert', 'Optiske enheter' og 'Annen lagring'? Jeg har sett et annet hardware-forum som har det på den måten, men jeg kommer ikke på hvilket det er akkurat nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hmm, det virket jo som det var ganske stor aktivitet der ja, men samtidig ikke så mye at jeg kunne se inndeling som noe behov, men jeg bruker ikke kategorien selv, så det får være opp til andre å bestemme. Forøvrig tenkte jeg med det samme på et skille av "Eksterne enheter" og "Interne enheter" nå jeg leste tråden, men det vil vel for så vidt ikke hjelpe for det er vel ikke så diskutert. Jeg stiller meg helt nøytral til dette forslaget altså. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Tror virkelig det haddevært noen andre ting som kunne vært ordnet før den tid. Birger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ser heller ikke det store behovet for en slik oppdeling av Lagringsmedie-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg