XanderX Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Når jeg skulle flashe biosen min så får jeg denne feilmeldingen, Grunnen til at jeg ska flashe er at biosen er veldig ustabil. Så hva kan jeg gjøre for å få ordnet slik at jeg får flashet? Endret 7. oktober 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 sjekk i bios om flash protection eller hva de kaller det er på, er den ikke det prøv å flash fra dos Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 sjekk i bios om flash protection eller hva de kaller det er på, er den ikke det prøv å flash fra dos 7021914[/snapback] Vel,hvor i biosen kan vi forandre d hend? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 For å angripe problemet fra en helt annen kant. Hva for deg til å tro at BIOSen er "veldig ustabil"? Kan det være at problemet ligger et helt annet sted og også medfører feilmeldingen når du forøker flashing fra Windows? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 vel,ska vi se. jeg må bruke en flashbrikke. Den som følge med hk når jeg kjøpte det. Hvis jeg ikke har det så får jeg en feilmld før jeg i det heletatt kan gjøre noe. feilmld er som følge:Bios rom checksum error Detecting floppy drive A media Og før det andre greier ikke biosen og lagre bios instillingen, veldig ofte får jeg beskjed at cmos check error. og må inn i biosen og ordne innstillingene Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Er det en gammel PC? I så tilfelle, skift klokkebatteriet, det er 99% sannsynlig det som er problemet. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) vel,det er vel ca 11 mnd gamelt Måtte bytte hk siden det som jeg hadde før ble ødelagt Endret 7. oktober 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå