Gå til innhold

Fjerne oppgavelinjen på Nokia-skrivebord? HATER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Lurte på åssen jeg skal fjerne oppgavelinjen på skrive bordet i Nokia 3250? Se bilde!

Noen som vet åssen jeg kan fjerne operatør-logo? Og kanksje også datoen som vises på skrivebordet..?

7021338[/snapback]

Vektøy > Innstillinger > Telefon > Ventemodus > Aktiv ventemodus = Av

Slik er det på min Nokia 5500, men siden 3250 har samme OS, går jeg ut fra at det ikke er så mye annerledes der.

Forresten skal du vel også kunne velge å få vist på skjermen hvilke snarveier som er satt opp på navigasjonstasten. Dette kan også slås av og på.

Lenke til kommentar
Hei! Lurte på åssen jeg skal fjerne oppgavelinjen på skrive bordet i Nokia 3250? Se bilde!

Noen som vet åssen jeg kan fjerne operatør-logo? Og kanksje også datoen som vises på skrivebordet..?

7021338[/snapback]

Vektøy > Innstillinger > Telefon > Ventemodus > Aktiv ventemodus = Av

Slik er det på min Nokia 5500, men siden 3250 har samme OS, går jeg ut fra at det ikke er så mye annerledes der.

Forresten skal du vel også kunne velge å få vist på skjermen hvilke snarveier som er satt opp på navigasjonstasten. Dette kan også slås av og på.

7021506[/snapback]

Dette funket det! :D Takk skal du ha!

Men noen som vet åssen jeg får vekk op. logoen?

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som liker denne funksjonen? Synes Active Desktop er genial jeg :D

7023580[/snapback]

Jeg bruker denne funksjonen selv. Den er selvsagt i veien dersom man ønsker å fremheve bakgrunnsbilder, men jeg synes den er nyttig. Stille og rolig minnes man på nærmeste forstående avtaler. Og funksjonen kan slås av når, og hvor lenge man måtte ønske.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Er jeg den eneste som liker denne funksjonen? Synes Active Desktop er genial jeg :D

7023580[/snapback]

Jeg bruker denne funksjonen selv. Den er selvsagt i veien dersom man ønsker å fremheve bakgrunnsbilder, men jeg synes den er nyttig. Stille og rolig minnes man på nærmeste forstående avtaler. Og funksjonen kan slås av når, og hvor lenge man måtte ønske.

7023866[/snapback]

Sier meg enig med dere :thumbup: . Active Desktop er genialt! :D

Lenke til kommentar

Active Desktop er jo noe av det mest geniale nokia har kommet med på nyere telefoner. Hver gang jeg drar fram min gamle 6260 for å gjøre noe, kjenner jeg bare hvordan frustrasjonen stiger over hvor mye mer komplisert det er å gjøre ting uten Active Desktop :)

Aktive Desktop is your friend :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Lenke til kommentar

Ja, dette er jo egentlig en veldig stor og omfattende funskjon. På mobiler med Series 40 ligger den på Meny - Innstillinger - Display - Innstillinger ventemodus - Aktiv ventemodus. Under "Mine aktive ventemodus" kan man editere og redigere knappene slik at man bare bruker de valgene man vanligvis trenger (Valg - Organiser - Valg - Velg koblinger). På min Nokia 6233 kan jeg velge mellom 54 forskjellige snarveier!

Lenke til kommentar

For den som ikke er glad i å trykke så mye på mobilen er aktivt skrivebord genialt. Jeg hører mye på radio. Derfor har jeg lagt "lydprogrammer" nederst på skrivebordet. Da kan jeg bla i radiokanaler etter å ha trykket EN gang på navigasjonstasten. Det eneste som er raskere - iallfall hvis mobilen ligger i lommen - er å bruke talekommandoer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...