sKRud Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei Min kjære firefox har fått kugalskap.. Dvs den hopper opp og ned gode 2mm hele tiden. JEg trodde først at dette kunne skyldes mus eller tastatur, men siden dette ikke skjer i opera eller IE så kan det ikke være dette. Er det noen som har vært borti dette før? Er forresten utrolig irriterende..og kvalmende.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vel, prøv å resette alt av instillinger til default bruker å hjelpe. Eller så kan du prøve å enable "smooth scrolling" i Options Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nope, det funker ikke... flere forslag? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) har du noen utvidelser installert, i så fall, hvilke (har du feks "~stop&reload in one button"?) hvilken versjon av firefox kjører du? Endret 8. oktober 2006 av mandela Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Reisnatlere Firefox/2.0 ? Eller: Har du noen plugs? Hvilke? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 har faktisk ingen plug.. Å har reinstallert.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 har faktisk ingen plug.. Å har reinstallert.. 7026048[/snapback] Har du prøvd å lage ny profil? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644442 Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg fant ut i dag hva som skyldes denne kugalskapen.. Grunnen til problemet var at jeg hadde på noe som heter bookmarks toolbar..Siden jeg ennå ikke hadde lagt til noen bokmerker her så ble det vell noe feil.. Men nå er alt i skjønneste orden.. Løst... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har litt ku..må nok endre avenet ditt: Firefoxgalskap her jeg og Det er selvagt en annen historie men fikk i svar i en egen tråd så jeg bare "nevner" det her. Får ikke lagt til bokmerker med Bokmerker->Legg til bokmerke Knappene der funker ikke :@ FF 2.0 BETA (hadde problemet i 1.5 og :@) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå