Gå til innhold

FSX Deluxe i butikkhyllene allerede? (Expert)


Anbefalte innlegg

Var innom Expert Bonus i dag, og ble litt overrasket da jeg så 4-5 pakker med Flight Simulator X Deluxe edition i hyllene i dag 7. oktober, til den småfrekke prisen av 699,- vel og merke. Fant ingen "vanlig" edition. Trodde lanseringen ikke var før tidligst 13.oktober..? En glipp fra utgiveren sin side, eller er datoen blitt fremskyndet?

 

Uansett, ville bare si ifra hvis det er noen som ikke klarer å vente til neste uke om at det er å finnne i norske butikkhyller allerede. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FSX hadde vært fett det... hvis det bare klarte å kjøre på mer en 4FPS... Fytti granskauen for et krevende spill. Og jeg trodde at PCen min var helt OK.

7047779[/snapback]

 

Var akkurat på vei inn for landing langt ute i isøde, med snø, vind og tåke og med 10fps og alle vifter i maskinen på full guffe. Da syns PSU-en det fikk være nok og slo brått av maskinen. Fear? Oblivon? SuperPI? Piece of cake. Flight Simulator-serien er og blir en av de mest krevende applikasjoner man kan finne på å utsette den stakkars maskinen din for.

Lenke til kommentar
FSX hadde vært fett det... hvis det bare klarte å kjøre på mer en 4FPS... Fytti granskauen for et krevende spill. Og jeg trodde at PCen min var helt OK.

7047779[/snapback]

 

Var akkurat på vei inn for landing langt ute i isøde, med snø, vind og tåke og med 10fps og alle vifter i maskinen på full guffe. Da syns PSU-en det fikk være nok og slo brått av maskinen. Fear? Oblivon? SuperPI? Piece of cake. Flight Simulator-serien er og blir en av de mest krevende applikasjoner man kan finne på å utsette den stakkars maskinen din for.

7052962[/snapback]

 

Det er sikkert og visst... må nok investere i nytt skjermkort. Mitt "gamle" 6600 GT 128 mb PCI Express skjermkort holder ikke her. Har Athlon 3500+ prosessor og 3 GB ram så den delen holder nok tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...