CVboy Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg og et par kompiser satt å spilte wow i formidag, og plutselig skrudde datan min seg av. jeg prøvde og skru den på igjen, men ingen ting skjedde... eneste som skjer er at alle vifter rykker til, og det blinker i lyset inni psu'en. noen som kanskje har en idé om hva det kan være... virkelig takknemmelig for svar. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 hvilken strømforsyning har du? Lingner litt på det som skjedde meg i dag... Lenke til kommentar
CVboy Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 fant du et svar på hva det var som var feil med din da? har prøvd å jumpstarte og det funker fett da... sry. husker ikke modellen men er en bZerk. er hos en kammerat nå. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Hva slags lys blinker? Er det normalt lys eller en blå gnist? Forsøk nullstilling av BIOS. Det kan du gjøre ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen. (pcen må være avslått og ledningen ute av veggen) God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kazaksan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei og velkommen til forumet! Hva slags lys blinker? Er det normalt lys eller en blå gnist? Forsøk nullstilling av BIOS. Det kan du gjøre ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen. (pcen må være avslått og ledningen ute av veggen) God helg. Hilsen, efikkan. 7023584[/snapback] Jeg har kanskje et lignende problem med min data. Hvor er dette batteriet? Hvordan ser det ut? Jeg kunne tenke meg å prøve det samme. Jeg bruker en: Asus A8n-SLI Deluxe Bilde: Bilde av Asus A8n-SLI Deluxe Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har kanskje et lignende problem med min data. Hvor er dette batteriet? Hvordan ser det ut? Jeg kunne tenke meg å prøve det samme. Jeg bruker en: Asus A8n-SLI Deluxe Bilde: Bilde av Asus A8n-SLI Deluxe 7025832[/snapback] Bilde: Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det er forholdsvis enkelt å vippe opp batteriet om du har noe tynt og stivt (som en fyrstikk eller lignende). Forøvrig har jeg et slikt hovedkort selv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå