Mato Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 jepp og sånn som det er nå har vi jo ikke noe og si , må jo bare godta alt , er jo hakket værre en og ikke være medlem . Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg tror at det ville vært bra om vi hadde gått inn i en union med de nordiske landene. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 ja, men helst ikke så mye overnasjonalt tull som vi ser i EU og mere demokrati Lenke til kommentar
Grue Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jag skulle gärna se en nordisk union, förslagsvis ledd av danska politiker (Nordens vettigaste). Sverige har helt värdelösa politiker som överöser oss med invandrare från jordens alla hörn. Det är helt sant det som sägs om Malmö - det är Europas muslimtätaste stad och problemen bara ökar. Nu ska man bygga ett gated community i en rik stadsdel pga kriminaliteten. Den största fördelen med en nordisk union är som jag ser det att vi i viss mån skulle befrias från oket av svenska politiker och svensk media. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dette er en fantastisk idé som jeg har lekt med mye og hvis det hadde blitt et serriøst forlag en gang, ville jeg støttet det fult ut. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hva med å slå sammen Norge og Danmark da? Norge og Danmark sammen hadde jo omtrent blitt like store som Sverige, altså hadde vi hatt to jevnstore land i Skandinavia. Om Norge og Sverige slo seg sammen hadde vi jo plutselig blitt tre ganger så store som Danmark. Er vel ikke sikkert danskene hadde likt det så godt. Om vi først skulle slå sammen noen land tror jeg at jeg hadde stemt for å slå sammen både Sverige, Danmark og Norge. Med Gøteborg eller København som hovedstad Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 oslo ville eigentleg vere mest sentralt, og om mulig også mest uproblematisk slik at dei to største landa ikkje skal krangle med kvarandre. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) La oss skape det nye landet, SKANDINAVIA!!!!!!! :dremel: Endret 19. juni 2008 av Generic Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 kva blir da språket? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Skandinavisk, med de tre evt. fire hoveddialektene dansk, finsk, norsk og svensk. Kan mod/admin sette opp en poll? Endret 19. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 funker dårleg nok med nynorsk vs bokmål Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Joda, men det kan ordnes ved at en innfører en landsdels-begrenset norsk politikk Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Her er en annen tråd om det samme emnet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå